צעד לאליפות? קלופ: "נשמח לזכות בתואר כמה שיותר מהר", סלאח צפוי לחזור

לאחר התיקו המאופס נגד אברטון, המנג'ר הגרמני הבהיר: "כלל לא חושב על מנצ'סטר סיטי. התואר: "לא רוצה לענות על שאלות לגביו. המצרי עשוי לפתוח ב-11, כמו גם רוברטסון שחזר מפציעה. מילנר ומאטיפ בחוץ

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי יותר משלושה חודשים, ליברפול תחזור מחר לאנפילד במסגרת הפרמיירליג (22:00, שידור ישיר בספורט2), אך הפעם האווירה תהיה שונה. ה"מייטי רדס" יחסרו את האוהדים והשירים המפורסמים, אך המטרה היא ברורה – לנצח את קריסטל פאלאס ולקוות למעידה של מנצ'סטר סיטי בחמישי אצל צ'לסי, ובכך בעצם להבטיח את תואר האליפות לו מחכים כבר 30 שנים בעיר הצפונית.

רק ביום ראשון האחרון קיימו האדומים את משחקם הראשון ב"עידן הקורונה" בדרבי המאופס נגד אברטון, במשחק בו הרמה על כר הדשא לא תאמה את רמת הציפיות של מיליוני הצופים ברחבי העולם, כשלאחר המשחק יורגן קלופ הודה: "היה לנו מזל".

במסיבת העיתונאים לקרת המשחק נגד פאלאס המנג'ר הגרמני הבהיר: "מנצ'סטר סיטי בכלל לא נמצאת במחשבותיי. אנחנו יכולים להתחיל להתכונן למשחק נגדה בשבוע הבא אבל לא מתמקדים בו. כולנו מרוכזים אך ורק במשחק מחר. פשוט נהיה חייבים לשחק כדורגל". על הזכייה בתואר: "יהיה נחמד אם נזכה בו כמה שיותר מהר, כדי שלא אצטרך לענות על שאלות בעניין הזה!".

קלופ. "לא חושב על מנצ'סטר סיטי" (PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images)

בנוסף, קלופ עדכן כי מוחמד סלאח, שישב על הספסל במשך כל המשחק הקודם כשיר לגמרי למשחק הקרוב, כמו גם המגן אנדי רוברטסון. מי שלא יקחו חלק במשחק הם ג'יימס מילנר, שפתח בהרכב בגודיסון פארק ונפצע, וג'ואל מאטיפ.

מבחינת הנתונים, ליברפול עדיפה באופן ברור על יריבתה בלונדון ותהיה מאוד נחושה לשמור גם על המאזן הביתי המושלם העונה בליגה. באופן די סמלי, הקבוצה של רוי הודג'סון היא האחרונה שרשמה ניצחון על האלופה הנכנסת באנפילד, אי שם באפריל 2017.

מבחינת האורחת, הנקודות במשחק מחר חשובות עבור המאבק על הכרטיס ללליגה האירופית, שכן היא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהמקום החמישי של מנצ'סטר יונייטד, המוביל ישירות לשלב הבתים. במשחק החזרה שלה מהפגרה היא ניצחה 0:2 חשוב אצל בורנמות'. ג'ורדן איוו ו לוקה מיליווייביץ' כבשו את השערים, והם צפויים לפתוח גם מחר, כשבחולייה הקדמית ישחקו גם ווילפריד זאהה וכריסטיאן בנטקה.

ניצחון חשוב של קריסטל פאלאס נגד בורנמות' במאבק על הליגה האירופית (IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images)

הרכבים משוערים

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, אנדי רוברטסון, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, ג'ורג'ינו ווינאלדום, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

קריסטל פאלאס: ויסנטה גויאטה, ג'ואל וורד, סקוט דאן, גארי קייהיל, פטריק ואן אנהולט, צ'יקו קויאטה, לוקה מיליווייביץ', ג'יימס מקארתור, ג'ורדן איוו, ווילפריד זאהה, כריסטיאן בנטקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי