לואיז האריך את חוזהו עד 2021, אוהדי ארסנל זועמים

שבוע לאחר מופע האימים נגד סיטי, הבלם חתם לעונה נוספת. "היום שלי נהרס וקמתי רק לפני חצי שעה", כתב אוהד מתוסכל. "זה יותר גרוע מהקורונה", הוסיף אחר. סבאיוס ימשיך עד סיום העונה

(גודל טקסט)

בדיוק לפני שבוע רשם דויד לואיז את מופע האימה שלו כשהספיק לגרום לפנדל, לבצע טעות קריטית שעלתה בשער ולהיות מורחק – וכל זה ב-25 דקות במהלך התבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי. הבלם הברזילאי של ארסנל ספג אינסוף השמצות אלא שהבוקר (רביעי) הודיעו התותחנים על הארכת חוזהו של הבלם.

לואיז (33) לא רק ימשיך עם ארסנל עד סיום העונה הנוכחית אלא עד תום העונה הבאה (2021). "דויד הוא שחקן חשוב מאוד עבורינו. הוא שיחק ברוב המשחקים והיה חשוב עבור הקבוצה. המסירות שלו, ההתנהלות על המגרש ומחוצה לו – הוא עוזר לכולם".

"יותר גרוע מהקורונה"| אוהדי ארסנל בהלם

אוהדי ארסנל ממש לא אהבו את החדשות האלה. אחד האוהדים צייץ: "היום שלי נהרס והתעוררתי לפני לא יותר מחצי שעה". אחר כתב: "אדם שחשב שאיבד את כל התקווה – מאבד מעט מהתקווה האחרונה שהוא אפילו לא ידע שיש לו". אוהד אחר נוסף כתב: "וואו, אין לי ממש מה לומר. זו מגיפה גדולה יותר עבורינו מאשר וירוס הקורונה".

כמו כן, יישארו בסגל שלושה שחקנים נוספים, אחד עד לסיום העונה ושניים לטווח הארוך. הקשר דני סבאיוס ימשיך בארסנל – עד תום העונה הנוכחית. הספרדי שהגיע בקול תרועה רמה מריאל מדריד, פתח טוב תחת אונאי אמרי ונחלש (שער בודד ושני בישולים) זכה לשבחים: "אנחנו שמחים שהוא נשאר, הוא תרם לנו ואנחנו מצפים לסיום עונה חזק מצידו", אמר המנהל הטכני של המועדון, אדואר.

גם הבלם פבלו מארי מפלמנגו והמגן הימני סדריק סוארס (הושאל מסאות'המפטון) יישארו – לטווח הארוך. "אני שמח שהם יהיו חלק מהסגל שלנו. הם היו חלק מתוכנית ארוכת הטווח של מיקל ארטטה. הם מבינים לנו איזון לסגל". לאחר שני הפסדים רצופים, התותחנים צנחו למקום העשירי בטבלה והם ינסו להתאושש במשחק חוץ לא פשוט נגד סאות'המפטון מחר (חמישי, 19:50, ספורט1).

דני סבאיוס
דני סבאיוס. פתח טוב ונחלש | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי