אגוארו נותח, פפ: "גונדואן יכול לשחק כחלוץ"

הארגנטינאי עבר בהצלחה הליך כירורגי, המנג'ר הפתיע עם אופציה להחליפו לקראת צ'לסי (חמישי, 22:05 בספורט1): "ז'סוס לא יכול לשחק 90 דקות כל שלושה ימים". למפארד: "לא הגשנו הצעה על קאי האברץ"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור ה-31 בפרמיירליג ייערך מחר (רביעי) בסטמפורד ברידג' ויפגיש בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי (שידור ישיר בספורט1 ב-22:05). הבלוז יכולים לצמצם את הפער מלסטר השלישית לנקודה בלבד, מה שיהווה צעד משמעותי לעבר הבטחת הכרטיס לליגת האלופות, בעוד התכולים יודעים שבמקרה שליברפול תנצח הערב, הפסד שלהם יבטיח לה את האליפות והם ישמחו לדחות את הקץ עוד קצת.

הקבוצה של פרנק למפארד חזרה לליגה האנגלית עם ניצחון חוץ 1:2 על אסטון וילה, במהלכו הפכה פיגור ליתרון תוך שלוש דקות עם שערים של כריסטיאן פוליסיק ואוליבייה ז'ירו. ניצחון מחר אמנם יקרב את צ'לסי למקום השלישי, אך היא עלולה להגיע למשחק כשמנצ'סטר יונייטד החמישית במרחק של שתי נקודות מאחוריה, אם תנצח הערב את שפילד. קאלום הדסון-אודוי ופיקאיו טומורי אינם כשירים ולא יהיו בסגל, אך מי שישוב וצפוי לעשות זאת ישירות להרכב הוא ז'ורז'יניו, שריצה עונש השעיה.

למפארד דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על המרדף אחרי לסטר: "עלינו להשיג כמה שיותר נקודות. משחקים קשים לפנינו, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. כל משחק הוא הזדמנות לראות איך הקבוצה מתקדמת, היה נחמד לראות את האופי נגד וילה ונגד סיטי נצטרך להיות ברמה".

פרנק למפארד
צ'לסי רוצה להתקרב ללסטר | Ian MacNicol/Getty Images

אחרי שהמועדון סיכם עם וויליאן ועם פדרו על הארכת חוזיהם עד תום העונה הנוכחית, המנג'ר אמר: "אני מרוצה, הם שחקנים חשובים. המו"מ היה קל כי יש לנו יחסים טובים איתם. אנחנו עדיין מדברים איתם על העונה הבאה, יש בי אמונה שהם יישארו. נמשיך לדון איתם ונראה".

למפארד הבהיר כי למרות השמועות, צ'לסי כלל לא פנתה לקאי האברץ: "הוא שחקן על, אבל אני לא מדבר על שחקנים מקבוצות אחרות. לא הייתה שום הצעה".

קאי האברץ
למפארד: "לא הייתה שום הצעה" | Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images

סיטי, מצדה, שבה מהפגרה בכושר מצוין והבקיעה שמונה שערים בשני משחקים נגד ארסנל וברנלי, אך לצערה איבדה את סרחיו אגוארו שנפצע בברכו ועבר ניתוח בברצלונה, כך אישר היום פפ גווארדיולה במסיבת עיתונאים. 'קון' עצמו צייץ בטוויטר אחרי הניתוח: "הכל הלך טוב ובקרוב אתחיל בתהליך השיקום. תודה רבה לדוקטור קוגאט, לצוות שלו ולכולם על התמיכה". דויד סילבה וריאד מחרז היו היחידים שפתחו בשני המשחקים האחרונים, כך שהם עשויים לקבל מנוחה הפעם, אם כי האלג'יראי כבש צמד נגד ברנלי וייתכן שימשיך בהרכב בעקבות כושרו המצוין. בהגנה, ג'ון סטונס בספק ופרננדיניו עשוי לפתוח לצד איימריק לאפורט שאמור לשוב להרכב, בדומה לקווין דה בריינה וראחים סטרלינג שנחו שלשום.

"אנחנו לא יודעים מתי אגוארו יחזור אלינו, אחרי שיעבור טיפול בברצלונה הוא יהיה יותר חכם לגבי זה", אמר גווארדיולה על האפשרות ש'קון' סיים את העונה והתייחס למחליף שלו בהרכב: "אין לנו ספקות לגבי גבריאל ז'סוס, אבל שום שחקן לא יכול לשחק 90 דקות כל שלושה ימים. סטרלינג יכול לשחק בעמדה הזו ואם נצטרך, אפילו גונדואן יכול. יש לנו אופציות שונות".

המאמן הודה כי כבר עכשיו הוא חושב גם על המשחק נגד ניוקאסל ברבע גמר הגביע: "אני לא יכול להכחיש שאנחנו עם עין אחת על המשחק הזה. צ'לסי זה משחק יוקרתי, אבל ניוקאסל זה גמר מבחינתנו".

לסיום, פפ החמיא ליריבו על הקווים מחר: "למפארד היה שחקן יוצא דופן והוא יהיה מנג'ר יוצא דופן. הוא עשה עונה טובה מאוד ואני מתרשם מהקבוצה שלו. הם בצמרת הכדורגל האירופי. יש להם שחקנים מדהימים בכל העמדות".

פפ גווארדיולה
פפ יפתיע עם גונדואן כחלוץ? | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי