צפו: שלושער למרסיאל, 0:3 ליונייטד על שפילד

הצרפתי הפך לראשון שמבקיע שלוש פעמים במשחק במדים האדומים מאז פרישתו של פרגוסון, השדים התקרבו זמנית לצ'לסי והגדילו את הפער מהמפסידה ומטוטנהאם. ניצחונות גם לוולבס ולאברטון

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים ועוד לפני המנה העיקרית, שתגיע במפגש בין ליברפול לקריסטל פאלאס, מנצ'סטר יונייטד רשמה ניצחון ראשון מאז הפגרה כשגברה 0:3 על שפילד יונייטד בזכות שלושער של אנתוני מרסיאל, שהפך לשחקן הראשון בקבוצה שכובש שלוש פעמים במשחק מאז פרישתו של סר אלכס פרגוסון ב-2013. לא פחות מ-21 קבוצות שונות בליגה האנגלית נהנו משלושער באותה תקופה.

בזכות הניצחון, השדים האדומים לא רק צימקו זמנית את ההפרש בינם לבין צ'לסי הרביעית לשתי נקודות, אלא גם הגדילו את הפער משפילד וטוטנהאם לחמש וארבע נקודות בהתאמה. "הלהבים", מצדם, פספסו הזדמנות לחלוף על פני יונייטד בטבלה ולעלות למקום החמישי. שחקניו של אולה גונאר סולשיאר עלו ליתרון כבר אחרי שבע דקות, כאשר מרקוס ראשפורד השתלט על כדור ברחבה בין ארבעה שחקנים והוציא רוחב למרסיאל, שהקדים את כריס בשאם ודחק לרשת. דקה לפני ההפסקה, ארון וואן ביסאקה השתחרר בצד ימין ומצא את מרסיאל במרכז, הצרפתי שלח את זה לרשת. בדקה ה-74 החלוץ כבש את שערו השלישי, בצ'יפ אלגנטי מעל השוער אחרי דאבל-פס עם ראשפורד, שרשם בישול שני במשחק.

תוצאות נוספות

ניוקאסל – אסטון וילה 1:1
נוריץ' – אברטון 1:0
וולבס – בורנמות' 0:1

הישג מרשים למרסיאל וניצחון חשוב ליונייטד | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי