צפו בתקציר: 0:4 לליברפול על קריסטל פאלאס באנפילד

לאחר שלא הצליחו לכבוש אצל אברטון, ה"מייטי רדס" לא התקשו להציג את היכולת המוכרת בביתם הריק. סלאח חזר עם שער ובישול למאנה, אלכסנדר-ארנולד ופאביניו הוסיפו שערים מרהיבים

(גודל טקסט)

ועכשיו כל העיניים מופנות לסטמפורד ברידג'. אחרי החזרה הצולעת בדרבי נגד אברטון, ליברפול עלתה הערב (רביעי) לכר הדשא באנפילד, לראשונה מאז "פגרת הקורונה" והציגה את היכולת המוכרת ביותר עם 0:4 חד וחלק נגד קריסטל פאלאס. ה"מייטי רדס" יקוו לכך שמנצ'סטר סיטי לא תנצח את צ'לסי מחר ובכך יוכלו רשמית לחגוג אליפות ראשונה אחרי 30 שנים.

כמו בכל משחק בית של ליברפול, גם הערב נוגן השיר 'You'll Never Walk Alone' לפני שריקת הפתיחה, רק שהפעם זה היה מול יציעים ריקים לגמרי. מוחמד סלאח, שישב על הספסל במחזור הקודם, פתח בהרכב של יורגן קלופ, כמו גם אנדי רוברטסון. רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה פתחו לצד המצרי בחלק הקדמי.

את השער הראשון במשחק כבש טרנט אלכסנדר-ארנולד, שעשוי להיות גם שחקם העונה של האלופה שבדרך. המגם הצעיר סובב באומנות כדור חופשי בדקה ה-23 ולמעשה כבש את השער הראשון של קבוצתו מאז החזרה. השליטה הברורה במגרש המשיכה ובדקה ה-44 פאביניו בישל בצורה נהדרת לסלאח, שלא התקשה להכפיל את התוצאה.

חזרה נהדרת של ליברפול | Shaun Botterill/Getty Images

אותו פאביניו היה אחראי גם לשער השלישי במשחק, כשהפעם הוא נכנס לנעלי הכובש עם בעיטה אדירה ב-30 מטרים בדקה ה-55. את החגיגה האדומה לא היה אפשר לעצור ובדקה ה-69 סלאח ראה את מאנה בעמדה טובה, סיפק בישול גאוני לסנגלי שהציג דיוק רב וגלגל לרשת של וויין הנסי, ובכך חתם את תוצאת המשחק.

בהמשך הדקות ליברפול הציגה כמה מהלכי כדורגל מרהיבים נוספים, אך כאמור, היא לא כבשה את השער החמישי. בתום המשחק, הפער בצמרת צמח עד כדי 23 נקודות מהמקום השני, וכעת יחכו במרסיסייד למשחק מחר בלונדון, אותו הם יכולים לסיים כאלופים. אם היכולת המרשימה של סיטי תוביל לניצחון גם אצל הבלוז, קלופ והשחקנים יצטרכו לחכות שבוע נוסף, אז הם יתארחו אצל התכולים ויוכלו לזכות בתואר הנכסף.

יחכו לשבוע הבא? | Phil Noble/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי