"לא הולכים לישון": צפו בחגיגות של שחקני ליברפול ואוהדיה

הכוכבים צפו יחד במשחק בין צ'לסי לסיטי, אלפי אוהדים הגיעו לאנפילד ויצרו מחזה מרהיב: כך נראית עיר שחוגגת אליפות אחרי 30 שנה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

"אנחנו לא הולכים לישון הלילה, נכון?", שאל חשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול ועמוק אל תוך הלילה גם מגן הקבוצה אנדי רוברטסון השיב "לא". השחקנים צפו במשותף במשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי (1:2) וספרו לאחור את השניות, עד שמיד עם שריקת הסיום החלו פצחו בחגיגות שנמשכו שעות ארוכות.

אבל עם כל הכבוד לחגיגות השחקנים, הדבר האמיתי היה באצטדיון אנפילד. אמנם ליברפול זכתה באליפות הראשונה שלה אחרי 30 שנה (והראשונה בעידן הפרמיירליג) כשהיא לא על כר הדשא ומבלי שאוהדיה יוכלו לחגוג איתה באצטדיון באחד משבעת המשחקים שנותרו העונה, אבל בעיר נרשמו חגיגות יוצאת דופן – כאלו שהשכיחו את הקורונה.

שירת "לעולם לא תצעדי לבד" נשמעה מחוץ לקופ בתוספת הזמן של המשחק בסטמפורד ברידג' על ידי כאלפיים אוהדי הקבוצה, אבל ההמון נהר אל אנפילד וגם המשטרה העלימה עין ונתנה לאלפי האוהדים לחגוג את האליפות לה חיכו 30 שנה – עבור רבים מהם זו למעשה אליפות ראשונה שהם רואים. אז איך היו חגיגות? כך נראו אמש אצטדיון אנפילד ויציע "הקופ" המפורסם:

אוהדי ליברפול חוגגים אליפות בקופ
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות בקופ | Christopher Furlong/Getty Images
אוהדי ליברפול חגגים אליפות בקופ | Christopher Furlong/Getty Images
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות קופ | Christopher Furlong/Getty Images
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות קופ | Christopher Furlong/Getty Images
אוהדי ליברפול חוגגים אליפות קופ | Christopher Furlong/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי