למפארד הפתיע: "לדעתי, סיטי הטובה ביותר"

אחרי שגבר עליהם, מנג'ר צ'לסי החמיא לתכולים: "הם נהדרים לצפייה, ראינו איזו תחרות הייתה לליברפול". על האלופה הנכנסת: "ברכות גדולות, ראויים למלוא הקרדיט"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הניצחון של צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר סיטי אמש (חמישי) השלים את העבודה עבור ליברפול ושלח אותה לחגוג אליפות ראשונה מזה 30 שנה, אך למרות שבפרמיירליג הם לא היו במרוץ על התואר, לבלוז יש מטרות משלהם בעונה הנוכחית וההופעה נגד האלופה היוצאת בהחלט מהווה סימן מעודד מבחינת פרנק למפארד ושחקניו, שביום ראשון יתארחו אצל לסטר במסגרת רבע גמר הגביע (17:50, שידור ישיר בספורט1).

באנגליה שיבחו את למפארד על כך ש"שרד" משחק בו הקבוצה שלו מיעטה להחזיק בכדור ויישם לקחים שלמד ממאמנים קודמים בצ'לסי, כמו אנטוניו קונטה וז'וזה מוריניו, ביניהם ויתור על לחץ גבוה ונסיגה לאחור, בנוסף לספסול ז'ורז'יניו ומתאו קובאצ'יץ' לטובת קשרים מהירים יותר ופחות מבוססים על הנעת כדור כמו מייסון מאונט ורוס בארקלי, מה שאפשר ללונדונים לצאת למתפרצות שהכאיבו ליריבה פעם אחר פעם.

למפארד עצמו סיכם את הניצחון עם הצהרה מפתיעה, בהתחשב בזכייה הטרייה של ליברפול באליפות: "זה היה קשה. לדעתי, מנצ'סטר סיטי זו הקבוצה הטובה ביותר, ברמה האינדיבידואלית של השחקנים, הדרך בה הם מאומנים והדרך שהם משחקים כדורגל. זה נהדר לצפייה. נאלצנו לעבוד קשה בשביל להשיג תוצאה טובה, במיוחד הגנתית. ועשינו זאת, יצרנו את מצבי ההבקעה הכי טובים במשחק".

"סיטי היא הקבוצה הטובה ביותר" | PAUL CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר בירך כמובן את האלופה הנכנסת: "המשחק הזה לא הכריע את התואר. הליגה הוכרעה מזמן בגלל העקביות, התצוגות והניצחונות של ליברפול. ברכות להם, תנו להם את מלוא הקרדיט. הם ראויים לתואר. כבוד לשחקנים וכבוד למאמן, אני יודע כמה עבודה נדרשת כדי לזכות באליפות כשיש לך תחרות כמו שהייתה להם, ראינו את זה על מנצ'סטר סיטי הערב. אז ברכות גדולות, מגיע להם".

בממלכה הדגישו כי העתיד נראה ורוד מבחינת צ'לסי, שכזכור צירפה לקראת העונה הבאה את טימו ורנר וחכים זייך, כאשר השם הבא שעשוי לנחות בסטמפורד ברידג' הוא מגן נבחרת אנגליה בן צ'ילוול. למרות זאת, למפארד הבהיר שליברפול ומנצ'סטר סיטי יישארו המועמדות הבכירות לאליפות: "בשלוש הנשים האחרונות הן היו ברמה משלהן. זה דורש המון עבודה, מפפ גווארדיולה ויורגן קלופ. הם מאמנים נפלאים. שתי הקבוצות ימשיכו להיות שם אבל זה תלוי בנו, אנחנו רוצים לסגור את הפער ולהתקדם. אלו שתי הקבוצות הטובות בעולם".

עוד באותו נושא: פרנק למפארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי