מילנר: "לא נסתפק באליפות. רוצים לשבור את כל השיאים"

הקשר טוען שליברפול רוצה לשבור את שיא הנקודות של מנצ'סטר סיטי: "פגענו בהם והם יחזרו בגדול בעונה הבאה". וגם: במועדון פנו לממשלה בתקווה לקיים חגיגות אליפות עם קהל בשנה הבאה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול זכתה רשמית באליפות לאחר שמנצ'סטר סיטי נכנעה 2:1 לצ'לסי. ההמתנה הארוכה בת ה-30 שנה כבר הסתיימה אך מבחינת ג'יימס מילנר זה רק ההתחלה. הקשר האנגלי אמנם לא משחק הרבה אבל הוא אחד השחקנים החשובים בחדר ההלבשה. מילנר סיפר על המטרה הקרובה של ליברפול – להפוך לאלופה הגדולה בכל הזמנים – זו עם הרקורד הטוב ביותר. ובמילים אחרות: להאפיל על שיאה של סיטי שהשיגה 100 נקודות לפני שנתיים. כרגע החניכים של יורגן קלופ שניצחו ב-28 מתוך 31 משחקיהם, השיגו 86 נקודות ליגה והם יוכלו לסיים את העונה עם 107 נקודות. ביום חמישי הקרוב היא תפגוש את הקבוצה של פפ.

מילנר אמר: "יש לנו מוטיבצייה ברורה. אולי לא בדיוק השיא עצמו, אלא בעיקר האחריות של לבישת החולצה של ליברפול, זו החובה שלנו לרצות לנצח בכל משחק. זה מה שמצופה מאיתנו. תמיד עלינו לדחוף את עצמנו לקצה גבול היכולת. לא הייתי רוצה להסתכל לאחור ולחשוב 'או.קיי, זכינו בתואר אבל בשבעת המחזורים האחרונים היינו סתמיים'. אסור לנו להסתפק בזה.

עוד אמר: "המשחקים האלה הם סוג של הכנה לעונה הבאה. מאוד חשוב לנו להמשיך לחזור לרמה הרגילה שלנו, כך שעלינו לסיים את העונה בצורה חלקה. לכן אנחנו רוצים לסיים עם כמה שיותר נקודות".

ג'יימס מילנר
ג'יימס מילנר. רוצה לשבור את שיא הנקודות | Gettyimages

העונה הבאה: "אתה רואה כמה קשה כאן לקבוצה להגן על התואר. סיטי עשתה זאת בשנה שעברה אך פעמיים נכשלו. כשאני הייתי שם, לא היינו במירוץ, וזה משהו שלמדתי. אנחנו כאן בליברפול ידענו להתגבר על אכזבות כמו הפסד בגמר ליגת האלופות ומקום שני עם 97 נקודות. זה אתגר חדש לנצח שוב. האם נמשיך בדרך שלנו עם הרעב הזה? להיות טובים כמו השנה זה לא יספיק כי סיטי תשתפר וכך גם מנצ'סטר יונייטד ואחרות, כל הקבוצות דוחפות לפסגה. כולן רוצות לקחת ממך את התואר. עלינו להיות מספיק חזקים כדי להתמודד ולהמשיך לדחוף קדימה. הקבוצה הזו לא תהיה אף פעם טייס אוטומטי. אין לנו גישה כזו. פגענו בסיטי השנה והם יחזרו לירות".

עוד בנוגע לליברפול, באנגליה נטען כי בקבוצה מקווים לחגוג עם הקהל כמו שצריך בחודש ספטמבר הקרוב, או לפחות עם חלקו (20% מתפוצת המגרש). כזכור, אוהדי הקבוצה הגיעו לאנפילד ביום חמישי האחרון. המועדון מנהל שיחות בנדון עם הממשלה ומשרד הבריאות וזה יקרה אך ורק אם בריטניה תבטיח את היכולת שלה לבלום את התופעה של הגל השני של הקורונה. חזרת האוהדים למגרשים נחשבת לשלב החמישי בחזרת הספורט לשגרה. השבוע צפויה הממשלה לאשר כי ארבעת התנאים הראשונים מתקיימים וכך יחזור הספורט הבינלאומי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי