פפ: "זכייה בגביע תהיה הכנה מושלמת לריאל". וגם: פודן בולט

מאמן סיטי מרוצה לאחר ההעפלה לחצי הגמר: "אנחנו תמיד רעבים, ההישגים מדברים בעד עצמם. רוצים להגיע לגומלין אחרי שזכינו בעוד תואר". הקשר היה מעורב בשבעה שערים במפעל. וגם: דה בריינה על תפקידו החדש

(גודל טקסט)

בשלב מוקדם של העונה הפנימו במנצ'סטר סיטי שאין להם סיכוי לשמור על כתר האליפות. כעת, הקבוצה של פפ גווארדיולה רוצה לזכות בכל התארים האחרים, ועד שליגת האלופות תחודש באוגוסט היא חושבת על הגביע האנגלי. הסיטיזנס גברו אתמול (ראשון) 0:2 על ניוקאסל בחוץ והעפילו לחצי הגמר שם יפגשו את ארסנל בעוד כשלושה שבועות. בעשרת המשחקים האחרונים שלהם בגביע הם כבשו לא פחות מ-37 שערים. פיל פודן המשיך להצטיין במפעל כאשר במשחקו השישי במפעל תרם ארבעה שערים ושלושה בישולים. אולם, גולת הכותרת הגיעה מצידו של ראחים סטרלינג שכבש שער ראשון מחוץ לרחבה מאז נובמבר 2018, אז עשה זאת נגד שחטאר דונייצק בליגת האלופות. הקשר האנגלי עומד על 22 שערים העונה, רחוק שלושה בלבד משיאו בעונה שעברה.

"סיטי הפגינה הרבה כוח וסבלנות נגד קבוצה נלהבת ואחרי שבוע לא פשוט. הם נראו עייפים נגד צ'לסי אך הוכיחו שיש להם עוד תיאבון. בשלב מסוים זה עוד נראה כמו משחק אימון. זו עדיין יכולה להיות עונה בלתי נשכחת מצד גווארדיולה", נכתב ב-"BBC". גם ב"דיילי מייל" החמיאו: "אם להיות הוגן, ניוקאסל סבלה מטעות טפשית בהגנה. אבל הקבוצה הטובה ביותר ניצחה. לא רק ביכולת אלא גם בכוונה שלה, באמביציה האסתטית, הכי טובה בכדורגל. סיטי ראויה לתגמול טוב יותר ממה שהשיגה העונה".

גווארדיולה הבהיר שקבוצתו רעבה: "הרצון לזכות בתארים תמיד שם והמספרים מדברים בעד עצמם בשנים האחרונות. אנחנו שמחים לחזור ללונדון למעמד חצי הגמר לאחר האכזבה נגד צ'לסי. אנחנו משחקים כדי לנצח. עלינו להשיג עוד שני ניצחונות כדי להעפיל לליגת האלופות ויש לנו עוד שני תארים על הפרק. עשינו היום את הצעד הראשון. יהיה טוב להגיע לגומלין נגד ריאל מדריד אחרי שזכינו בגביע. זו הדרך היחידה למעשה.

שחקני מנצ'סטר סיטי. הגביע יהיה ההכנה המושלמת לקראת ריאל | OWEN HUMPHREYS/POOL/AFP via Getty Images

עוד אמר: "השער של סטרלינג היה פנטסטי. לגבי הפנדל? לא ראיתי. אני חושב שדחפו את ז'סוס. קוויין דה בריינה נפלאה, אני מקווה שיוכל להמשיך ככה, העונה הוא סבל מפציעות. עכשיו הוא הפנדליסט שלנו, הוא שקט ורגוע וזה חשוב לנו. הוא לוקח אחריות".

דה בריינה חגג את יום הולדתו ה-29 בצורה מוצלחת. "אני פשוט עושה את העבודה שלי למען הקבוצה", אמר. "התפקיד לא ממש משנה לי, שיחקתי בקריירה במגוון תפקידים. המאמן ביקש ממני לעשות משהו שונה. אנחנו יכולים לשחק גם עם חמישה מאחור. יש לנו מספיק שחקנים טובים בהתקפה כדי לעשות את ההבדל. זה מוזר לשחק ללא קהל, אני בטח לא נהנה מזה, אבל אנחנו מקצוענים ועלינו להמשיך. רצינו להגיב טוב להפסד נגד צ'לסי. לדעתי היינו צריכים להבקיע יותר אבל זה לא משנה. אנחנו שמחים להיות בחצי הגמר".

על הפנדלים: "היו לנו כמה בעיות השנה עם הפנדלים. המאמן ביקש ממני לבעוט נגד ריאל מדריד. הבקעתי ועכשיו אני מנסה להמשיך עם זה. כמובן שיהיה יום שבו אחמיץ אבל זה חשוב לקחת אחריות"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי