למפארד זעם על היכולת, בארקלי זכה לשבחים: "סופר-סאב"

מאמן צ'לסי צרח על שחקניו בהפסקת המשחק נגד לסטר ואמר: "מעולם לא שיחקנו כל כך גרוע מאז שהגעתי לכאן". לאחר מכן החמיא לכובש שער הניצחון: "הוא בועט לא פחות טוב ממני". וגם: הרקורד המרשים בגביע

(גודל טקסט)

צ'לסי המשיכה את הכושר המצוין שלה כשגברה אתמול (ראשון) 0:1 על לסטר בחוץ והעפילה לחצי גמר הגביע האנגלי, שם תפגוש את מנצ'סטר יונייטד. זו הפעם העשירית שהיא מגיעה למעמד היוקרתי בשנות ה-2000 – שיא שהיא חולקת יחד עם ארסנל. הבלוז ניצחו ב-11 מ-12 משחקי הגביע האחרונים שלהם, והדיחו בפעם השלישית את לסטר מאז 2012. גיבור הערב היה רוס בארקלי המחליף שכבש את שער הניצחון. זה היה שערו השלישי במסגרת הגביע (כבש בין היתר גם נגד ליברפול)

"בארקלי שלח את צ'לסי לחצי הגמר אחרי מהפכה במחצית. שוב הוא היה הקמע שלה", נכתב ב-"BBC". "את הצרחות של למפארד היה קל לשמוע, הוא עשה את האפקט הרצוי. צ'לסי חזרה מהפגרה בצורה נפלאה, בעוד לסטר חסרת ניצוץ". "הסופר-סאב" בארקלי מטיס את הבלוז קדימה לאחר חילופים מעולים של למפארד", נכתב ב"דיילי מייל".

המאמן למפארד זעם על היכולת: "התוצאה מספקת וכך גם ההעפלה לחצי הגמר, אבל לא שיחקנו כל כך רע מאז שהגעתי לכאן. בהרבה מקרים שיחקנו טוב אבל הפסדנו. אנחנו ברי מזל שהם לא ניצלו את המצבים שלהם. עשיתי שלושה חילופים אבל הייתי מסוגל לבצכ גם שמונה או תשעה. אתה חייב לרוץ בלי הפסקה ולהתקרב לשחקנים, אחרת לא תוכל להתמודד. השחקנים נגעו יותר מדי בכדור".

בארקלי. העלייה לחצי הגמר רשומה על שמו |

נקודות האור: "אנחנו משלמים שכר לימוד ואנחנו יודעים את זה. השחקנים הצעירים (בילי גילמור וריס ג'יימס בני ה-19 וה-20 הוחלפו בין היתר) יהיו מובילים במועדון הזה. אני לא רוצה להישמע כועס מדי, זו חוויה לשחק בוומבלי בחצי הגמר נגד יריבה כל כך טובה. צריך לאכול חצץ כדי לנצח משחקים כאלה. כעת נשים את הגביע בצד ונרצה להמשיך להיות טובים בליגה".

על בארקלי: "אני אוהב לעבוד עם קשרים כאלה ועם שחקנים שרוצים להתקדם. אני חושב שיש לו רגל שמאל טובה ממני, הוא תמיד מריח שערים ומאיים על השער וזה מה שחשוב".

הקשר עצמו הודה שלמפארד כעס במחצית. בארקלי סיפר: "הוא אמר שאנחנו לא מספיק טובים. ככה אסור לצ'לסי להיראות. היה עלינו להיות אגרסיביים יותר על המגרש ולגרום לדברים לקרות בכוח. היו הרבה דברים שיכולנו לעשות טוב יותר, אבל אני שמח שלא הפסדנו מאז חידוש המשחקים". בארקלי הוסיף שלמפארד דרש ממנו להצטרף לרחבה כפי שהיה במהלך השער שוויליאן בישל לו: "אנחנו עובדים על זה הרבה באימונים". הפרשן ריו פרדיננד סיכם: "זה הרגע שלו עכשיו". באנגליה תהו למה מדברים כל הזמן על ג'ק גריליש ועליו אף אחד לא מדבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי