מאטיפ לא ישוב לשחק העונה: "מקווה שאוכל לתרום בפתיחת העונה הבאה"

לפני המשחק נגד מנצ'סטר סיטי (חמישי, 22:00, שידור ישיר בספורט1), הודיע בלם ליברפול כי ינוח עד סיום עונת 2019/20. וגם: מה דעתו של כוכב הקבוצה לשעבר על מסדר הכבוד של האלופה היוצאת?

(גודל טקסט)

ביום חמישי (22:00, שידור ישיר בספורט1) ליברפול תתארח אצל מנצ'סטר סיטי לסוג של משחק העונה באנגליה, אך המפגש באתיחאד הוא לא הסיפור. המייטיירדס תופיע לראשונה מזה 30 שנה כאלופת אנגליה וגם האצטדיונים הריקים לא יוכלו להשבית את השמחה הרבה במחנה האדום.  

בנוסף לכך, נראה שבעקבות ההכרזה הרשמית, בקבוצה של יורגן קלופ מעדיפים שלא לקחת סיכונים. הבלם הקמרוני-גרמני של ליברפול ג'ואל מאטיפ שנפצע בדרבי נגד אברטון לפני תשעה ימים הודיע כי אינו מתכוון לשוב לשחק העונה וכעת כל כולו מתרכז בהכנות לעונה הבאה.

"העונה לא אחזור למגרשים, אבל אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה כבר בפתיחת העונה הבאה", בישר מאטיפ באתר הרשמי של ליברפול. פרט לבלם, גם ג'יימס מילנר שלא שיחק ב-0:4 של ליברפול על קריסטל פאלאס, צפוי להחמיץ את המפגש מול קבוצתו לשעבר.

בנושא אחר, כוכב ליברפול לשעבר דני מרפי ששיחק במועדון 170 הופעות לאורך שבע עונות והיה שותף לזכייה בגביע אופ"א בשנת 2001 חימם לקראת סיטי וטען כי הטקס ששחקני היריבה יעשו עבור ליברפול הוא מיותר לחלוטין: "מנסים להעביר מסר לעולם שאם מישהו מנצח צריך לתת לו כבוד, לדעתי זו שטות מוחלטת".

"אני לא יודע איפה זה התחיל ולמה זה התחיל, הייתי מרגיש לא בנוח לעשות זאת. אם היו מכריחים אותי לעשות זאת, כנראה שהייתי מסכים, אבל בטח שלא מרצון. אוהדים לא רוצים שהשחקנים שלהם יעשו זאת, וגם השחקנים לא. אין לזה שום משמעות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי