בדרך לליגה השלישית: 12 נקודות הופחתו ממאזנה של וויגאן

הקבוצה האנגלית שזכתה לפני שבע שנים בגביע האנגלי, ירדה למקום האחרון בצ'מפיונשיפ בשל בעיות פיננסיות שנבעו בעקבות הקורונה. אם תרד ליגה באופן ספורטיבי, העונש יידחה בשנה

(גודל טקסט)

משבר הקורונה גרם למצוקה כלכלית ברחבי מועדונים רבים וחלקם אף פשטו רגל, כאשר הקבוצה המוכרת מבניהן היא ז'ילינה שזכתה בלא פחות משבע אליפויות סלובקיה. היום (רביעי) גם וויגאן שזכתה בגביע האנגלי רק לפני שבע שנים, הצטרפה לרשימה הלא מכובדת לאחר שקיבלה עונש הפחתה של 12 נקודות בגלל בעיות פיננסיות.

המשמעות עבור הקבוצה מהצ'מפיונשיפ היא שבשל קיזוז הנקודות, היא תשחק באופן כמעט וודאי בעונה הבאה בליגה השלישית באנגליה. וויגאן שנמצאת במקום ה-14 עם 50 נקודות תרד למקום ה-24 והאחרון ותהיה במרחק של ארבע נקודות מהאל סיטי הנמצאת מעל הקו האדום ושיחקה משחק אחד פחות מוויגאן.

עוד הוסיפו מנהלת הצ'מפיונשיפ כי עונש ההפחתה יחול רק במקרה שוויגאן תשרוד, אם תרד ליגה מבחינה ספורטיבית, היא תפתח את עונת 2020/21 בליגה השלישית עם מינוס 12 נקודות.

מנהל הקבוצה ג'רלד קראסנר: "המטרה המידית שלנו היא שנוכל להציל את המועדון ואת מקומות העבודה של האנשים במועדון בהקדם האפשרי. ברור שלנגיף הקורונה הייתה השפעה מכרעת על הונו של מועדון".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי