קלופ: "סיטי, יונייטד וצ'לסי יתמודדו איתנו בעונה הבאה"

רגע לפני המפגש מול הסיטיזנס (חמישי, 22:00, ספורט1), מאמן ליברפול כבר מתכונן לעונה הבאה ומתעקש שקבוצתו תיתן הכל עד סוף העונה. בן ווייט מועמד, וגם: במי בחר סלאח לשחקן העונה?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אחרי שזכתה רשמית בתואר האליפות לאחר 30 שנים שחונות, ליברפול תגיע מחר (חמישי) לאיתיחאד לקרב מול האלופה היוצאת – מנצ'סטר סיטי (22:00, שידור ישיר בספורט1), משחק במסגרת המחזור ה-32 של הליגה האנגלית שיהווה בעצם את "טקס העברת הכתר".

זו הייתה עונה עוצמתית ואחת הדומיננטיות בתולדות הפרמיירליג. כיאה למשחק כל כך גדול, המאמן יורגן קלופ מתכוון לעלות עם ההרכב הכי חזק שלו, למרות שקבוצתו כבר השיגה את מבוקשה ובעצם כל משחקיה יהיו לפרוטוקול בלבד עד לסיום העונה אחרי שהודחה גם מליגת האלופות וגם מהגביע.

הכוכב מוחמד סלאח התבקש לבחור את שחקן העונה שלו, ובאופן לא מפתיע בחר בקפטן ג'ורדן הנדרסון. "הוא נמצא כאן שמונה-תשע שנים והתמודד עם הרבה ביקורת במהלך התקופה שלו כאן", אמר המצרי והוסיף: "הוא ידע להתגבר על זה. הוא אדם נהדר שתמיד מנסה לעזור לכולם".

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Robbie Jay Barratt – AMA / Contributor

גם סלאח וגם הנדרסון יעלו מחר ב-11, כשלצידם בקישור ובתהקפה ישחקו פאביניו, ג'ורג'יניו ויינאלדום, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו. ג'ו גומז צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד וירג'יל ואן דייק.

יורגן קלופ התעקש במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הקבוצה של פפ גוואדיולה שקבוצתו לא תגיע באופוריה. "כל עוד נישאר צנועים ועם רצון מתמיד לנצח, נהיה אותה יריבה קשה שהיינו לפני הזכייה", אמר הגרמני. "אנחנו צריכים להראות שאנחנו משחקים כי אנחנו רוצים ולא כי אנחנו חייבים. יש לנו עוד שבעה משחקים מול קבוצות שיש להן על מה להיאבק ונעשה את המיטב שלנו".

"כולם יגידו בעונה הבאה שננסה להגן על התואר שלנו – אבל מה שאני אומר זה שאנחנו לא נגן על כלום, אנחנו נתקוף אותו", הצהיר קלופ. "סיטי תהיה חזקה בעונה הבאה, גם מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. כולן יהיו חזקות בעונה הבאה. יונייטד נמצאת בכושר מצוין עכשיו וצ'לסי במצב טוב גם היא ועשתה כמה עסקאות מעניינות. אם ארסנל וטוטנהאם לא 'יירדמו' ויהיו בצמרת, גם לסטר. יהיה קשה".

ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

"שמעתי שאנשים אומרים שרק אם נזכה פעמיים ברציפות אז זה הדבר האמיתי. זה מצחיק. כשזכיתי באליפות עם דורטמונד ב-2011 אף אחד לא אמרנו לנו שעלינו לזכות שוב", המשיך המאמן המצוין. "אנשים מצפים מאיתנו לזכות גם בעונה הבאה. זה אפשרי, אבל כשאני חושב על העונה הבאה אני לא חושב על לזכות בליגה. זה לא אומר שאנחנו לא רוצים את זה, אבל יש הרבה צעדים שצריך לעבור בדרך".

בינתיים, בתקשורת האגנגלית מדווח כי פריז סן ז'רמן כרגע מקדימה את ליברפול במירוץ אחרי טיאגו אלקנטרה, קשרה של באיירן מינכן. כמו כן, צוין כי המייטי רדס מעוניינים בבלם בן ווייט בן ה-22, אשר מושאל מברייטון ללידס ומרשים מאוד בצ'מפיונשיפ העונה. מחירו, על פי הדיווחים, עומד על כ-35 מיליון ליש"ט.

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. "מגלם את ה-DNA של ברצלונה בצורה מושלמת" | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי