אובמיאנג כיכב ב-0:4 של ארסנל על נוריץ', לסטר הפסידה לאברטון

כוכב התותחנים ניצל טעויות קשות בהגנת נועלת הטבלה וחגג צמד אישי, ביחד עם בישול לג'אקה. השועלים עלולים לאבד את המקום השלישי לצ'לסי לאחר 2:1 בגודיסון פארק. 1:4 נהדר לניוקאסל אצל בורנמות'

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האנגלית יצא הערב לדרך עם שלושה משחקים. ארסנל השלימה 0:4 חלק על נועלת הטבלה נוריץ' באצטדיון האמירויות, כשבמקביל אברטון רשמה משחק נהדר על לסטר וניצחה 1:2 חשוב. ניוקאסל התארחה אצל בורנמות' במשחק הנוסף והתפוצצה עם רביעייה נהדרת.

ארסנל – נוריץ' 0:4

כשהיא תקועה במקום העשירי, ארסנל עלתה הערב לכר הדשא הביתי במטרה ברורה – להמשיך את הניצחון על שפילד יונייטד בגביע שהעלה אותה לשלב חצי הגמר. התותחנים ידעו שהם יכולים לטפס שלושה מקומות במעלה הטבלה ואף לעקוב את היריבה המושבעת טוטנהאם. הקבוצה של מיקל ארטטה לא התקשתה מול נוריץ', שמצידה כבר בדרך הבטוחה לעבר ליגת המשנה.

לאחר פתיחה קצבית, מי אם לא פייר אמריק אובמיאנג היה במקום הנכון כדי לשבוא את הקרח במשחק, לאחר שניצל טעות של השוער טים קורל ובעט לשער החשוף. ארבע דקות לאחר מכן אובמיאנג נכנס גם לנעלי המבשל וסידר לגראניט ג'אקה שער בכורה העונה. במחצית השנייה אובמיאנג כבר השלים צמד, כשפעם נוספת ההגנה בצהוב חילקה לו מתנות שהוא ניצל ללא בעיות. בדקה ה-81 סדריק סוארס המחליף חתם את המשחק עם שער נהדר ממרחק.

גראניט ג'אקה, פייר אמריק אובמיאנג | MIKE EGERTON/POOL/AFP via Getty Images

אברטון – לסטר 1:2

מאז שחזרה מ"פגרת הקורונה" אברטון לא הפסידה – עם תיקו בדרבי נגד ליברפול וניצחון על נוריץ' במחזור שעבר – הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הציגה יכות טובה מאוד נגד לסטר, שמצידה עדיין מאוכזבת מההדחה נגד צ'סלי בגביע. במשחק בגודיסון פארק זה היה רישארליסון הנהדר, שכבש כבר אחרי 10 דקות. בדקה ה-16 גילפי סיגורדסון הכפיל מהנקודה הלבנה ונראה היה ששום דבר לא יעצור את ה"טופיז". השועלים קיוו לחזור למשחק אחרי שער ביזארי של קלצ'י איהנאצ'ו, אשר רק צימק בסופו של דבר.

צפו בתקציר:

בורנמות' – ניוקאסל 4:1

כשהיא מסובכת בקו האדום וחייבת נקודות, בורנמות' אירחה את ניוקאסל לאחד המשחקים הכי חד צדדים שהיו העונה באנגליה, וזה לא היה לטובתה. ה"מגפייז" הגיעו לקרב נגד הדובדבנים לאחר תיקו נגד שפילד יונייטד במחזור הקודם, אבל הערב הם היו גדולים מדי על יריבתם. כבר אחרי חמש דקות של כדורגל דווייט גאייל תפס את ההגנה האדומה לא מוכנה וקבע יתרון, ובדקה ה-30 שיין לונגסטאף כבר קבע 0:2 מוחץ. במחצית השנייה הסיפור נגמר כשמיגל אלמירון הפראגוואי כבש את השלישי עבור האורחת במבצע אישי נהדר. ולנטינו לזארו המחליף חתם את המשחק בדקה ה-76. דן גוסלינג רק צימק עמוק בתוך תוספת הזמן.

צפו בתקציר:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי