אובמיאנג השאיר את עתידו מעורפל, ארטטה: "רוצה אותו כאן"

חלוץ ארסנל, שכיכב עם צמד ב-0:4 על נוריץ', עשה היסטוריה קטנה ועדיין לא האריך את חוזהו. המאמן: "הוא יודע מה המחשבות שלי כלפיו, אבל הדברים צריכים להתקדם"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל של מיקל ארטטה היא עדיין בגדר חידה. הקבוצה ללא ספק השתפרה מאז הספרדי נכנס לתפקיד המאמן, אך עדיין לא יציבה. אתמול (רביעי) היא חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות, כשהביסה 0:4 את נוריץ' בזכות שערים של גרניט ג'אקה, סדריק סוארס וצמד של פייר אמריק אובמיאנג. מאז ההפסד לצ'לסי, התותחנים ניצחו בחמישה מששת משחקי הבית שלהם וכמובן שישנה מגמת שיפור.

כמעט כרגיל, כל תשומת הלב אחרי המשחק הלכה לאובמיאנג. החלוץ מגאבון מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה, ובסיום העונה או שיחתום על חוזה חדש או שיימכר, שכן התותחנים לא רוצים לאבד אותו בחינם אם יישאר לעונה נוספת ולא יחתום.

בתקשורת האנגלית שאלו את החלוץ האם הוא מתכוון ללכת בדרכו של בוקאיו סאקה, הכוכב הצעיר של הקבוצה, ולחתום על חוזה חדש כפי שעשה השחקן בן ה-18 אחרי שגם הוא התלבט האם לעזוב. סאקה עצמו אמר אחרי החתימה: "'לונדון זה הבית שלי וארסנל הקבוצה שלי. אני כל כך שמח לבשר סוף סוף על הארכת החוזה שלי. אני אוהב לשחק במועדון הזה ואני מצפה למה שהעתיד טומן בחובו. העבודה הקשה נמשכת כדי שאוכל להמשיך לחיות את החלום שלי. אלוהים גדול".

בוקאיו סאקה | Shaun Botterill/Getty Images

אובמיאנג מתלבט כבר תקופה ארוכה, ואתמול הוא השאיר את עתידו מעורפל, כשהתראיין אחרי המשחק ואמר: "אני באמת שמח שסאקה חתם ויישאר כאן. עכשיו נראה מה יהיה איתי. אדבר עם המועדון ונראה מה יהיה".

מי שלא הסתיר את רצונו שהחלוץ יישאר הוא כמובן המאמן ארטטה, שהעביר מסר להנהלה: "אני משאיר את ענייני החוזה למועדון. אובמיאנג מכיר טוב מאוד את המחשבות שלי כלפיו, את הפרויקט שאני רוצה ליצור ושאני רוצה אותו כאן. אני חיובי ואשאר חיובי, אבל הדברים צריכים להתקדם. הוא יכול לראות מה אנחנו מנסים לעשות כאן".

אגב, אובמיאנג הגיע אתמול ל-50 שערי ליגה בארסנל – והוא השחקן שרשם את ציון הדרך הזה הכי מהר במדי התותחנים אי פעם, ב-79 הופעות בלבד. מבחינת הפרמיירליג כולה, הוא השישי המהיר ביותר שמגיע לציון דרך זה.

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי