נעצרה בדרבי: ווסטהאם היממה את צ'לסי עם 2:3 דרמטי בדרבי

הפטישים השלימו דאבל עונתי על הבלוז ובחרו מהקו האדום. וויליאן הצטיין עם צמד בכדורים נייחים, אך סוצ'ק ואנטוניו הגיבו. ירמולנקו המחליף כבש בדקה ה-90 את שער הניצחון. למפארד פספס את המקום השלישי

קבוצות: ווסטהאם צ'לסי
(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת בעיצומה של ריצה נהדרת, הכוללת שלושה ניצחונות ליגה רצופים וההעפלה לחצי גמר הגביע האנגלי, צ'לסי נעצרה הערב (רביעי) בלונדון כשהפסידה 3:2 נגד ווסטהאם. הבלוז פספסו הזדמנות לעקוף את לסטר בטבלה ולתפוס את המקום השלישי וכעת הם נמצאים בשוויון נקודות עם השועלים, כשמנגד הפטישים צברו שלוש נקודות יקרות שהרחיקו אותם מהקו האדום.

רק לפני כשבוע פרנק למפארד והקבוצה שלו היו הנושא המרכזי באנגליה, לאחר שגברו על מנצ'סטר סיטי והעניקו לליברפול את כתר האליפות. הערב באצטדיון האולימפי צ'לסי לא הציגה את אותה יכולת נהדרת, אפשרה ליריבתה לכבוש שלושה שערים, כולל שער ניצחון בדקה ה-90 של אנדריי ירמולנקו.

אחרי חצי שעה של כדורגל קצבי הפטישים היו אלה שמצאו את הרשת ראשונים, אך שער של תומאש סוצ'ק נפסל בצדק על ידי מערכת ה-VAR. בדקה ה-40 כריסטיאן פוליסיק חדר לרחבה של ווסטהאם וסחט כדור עונשין, אותו תרגם וויליאן לשער יתרון עבור האורחת.

פרנק למפארד | Adam Davy/Pool via Getty Images

עוד לפני הירידה להפסקה כבר הושג השוויון, כשהפעם סוצ'ק עלה גבוה לכדור קרן ואיזן את התוצאה. המהפך של דיוויד מויס והשחקנים שלו הושלם בדקה ה-51 עם שער מרגלו של מיקל אנטוניו, אך וויליאן הגיב שוב עם כדור חופשי מושלם בדקה ה-72.

הקבוצה המקומית האמינה שהיא מסוגלת לנצח, ועל סף השריקה האחרונה אנטוניו וירמולנקו הובילו התקפה מתפרצת מול שחקן הגנה אחד בכחול, כשבסיום האוקראיני המחליף העניק לקבוצתו ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים.

ירמולנקו. נכנס כמחליף וניצח את המשחק | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי