צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את ליברפול

הקבוצה של קלופ זכתה לפני המשחק לטקס משמר כבוד, אך על כר הדשא האלופה היוצאת דרסה את זו הנכנסת. דה בריינה כבש מפנדל, סטרלינג ופודן הוסיפו עוד במחצית הראשונה. עצמי לאוקסלייד-צ'מברלין

(גודל טקסט)

ליברפול שזכתה במחזור הקודם באליפות היסטורית בליגה האנגלית אחרי 30 שנה, פגשה הערב (חמישי) את סגניתה מנצ'סטר סיטי באתיחאד. עוד לפני שריקת הפתיחה הקבוצה של יורגן קלופ זכתה לטקס משמר כבוד מהאלופה היוצאת, לסוג של חילופי משמרות, אבל על הדשא הקבוצה של פפ גווארדיולה שלטה ביד רמה והשיגה 0:4 חד צדדי.

סיטי שלטה כבר מהפתיחה וקיבלה פנדל בדקה ה-25 – בעקבות הכשלה של גומז על סטרלינג – אותו כבש קווין דה בריינה. בחלוף עשר דקות סטרלינג הכפיל לאחר בישול של פודן ובדקה האחרונה של המחצית הראשונה היה תורו של האנגלי המוכשר למצוא את הרשת, לאחר בישול של כובש השער הראשון.

קלופ הכניס את אוקסלייד-צ'מברלין בתחילת המחצית השנייה וליברפול כמעט מצאה את השער המצמק, אבל דווקא סיטי הייתה זו שכבשה את הרביעי. מהלך נפלא של דה בריינה סידר לסטרלינג מצב הבקעה, שחקן הכנף עבר את אליסון ובעט לכיוון הרשת, אותו אוקסלייד-צ'מברלין האומלל כבש לשערו הוא.

כאמור למשחק לא הייתה שום משמעות מבחינת מצבן בטבלה. ליברפול כבר הבטיחה את האליפות במחזור הקודם ומנצ'סטר סיטי תסיים בכל מקרה במקום השני, אבל עבור פפ גווארדיולה מדובר בהצהרת כוונות רצינית לקראת העונה הבאה, והראה ליורגן קלופ שהוא הולך לעבוד קשה הרבה יותר קשה כאשר הליגה תיפתח מחדש.

מנגד, מנצ'סטר סיטי הפסידה בשבוע שעבר 2:1 לצ'לסי, אך שבה למסלול הניצחונות ביום ראשון בגביע עם 0:2 בניוקאסל. חצי הגמר נגד ארסנל ייערך רק עוד שבועיים (18.7) ועד אז תערוך הקבוצה חמישה משחקים, כך שגם הערב גווארדיולה ערך מספר שינויים והפעם הציב את אריק גרסיה כבלם בעקבות הרחקת פרננדיניו. פיל פודן ממשיך לקבל את הקרדיט בהרכב אחרי שהתאושש מפציעה קלה, כן כמו גבריאל ז'סוס שעלה בחוד.

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר (ז'ואאו קאנסלו 73), אריק גרסיה, איימריק לאפורט (ניקולאס אוטמינדי 79), בנג'מין מנדי, אילקאי גונדואן, רודרי, קווין דה בריינה, פיל פודן, ראחים סטרלינג (ברנרדו סילבה 79), גבריאל ז'סוס (ריאד מאחרז 58).

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז (אלכס אוקסלייד-צ'מברלין 46), אנדרו רוברטסון, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום (נאבי קייטה 62), סאדיו מאנה (טאקומי מינאמינו 85), רוברטו פירמינו (דיבוק אוריגי 62), מוחמד סלאח.

מהלך המשחק

דקה 25, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:1! סטרלינג נכנס לרחבה והוכשל על ידי גומז, דה בריינה בעט לפינה השמאלית והעלה את המארחת ליתרון.

דקה 35, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:2! פיל פודן מצא את סטרלינג עם כדור עומק נפלא לרחבה, שחקן הכנף עצר בשמאל והכניע את אליסון מקרוב.

ראחים סטרלינג חוגג | Dave Thompson/Pool via Getty Images

דקה 45, מנצ'סטר סיטי עלתה ליתרון 0:3!  צירוף מסירות נפלא בין דה בריינה ופודן הגיע לרגליו של האחרון שחתם את מחצית שצבועה כולה בתכול.

דקה 51: סיטי כמעט כבשה את הרביעי. דה בריינה סידר לפודן ניסיון הבקעה נוסף, שנעצר רק אצל ואן דייק בסמוך לקו השער.

דקה 57: ליברפול קיבלה כדור חופשי מחוץ לרחבה, אלכסנדר ארנולד בעט החוצה.

שחקני מנצ'סטר סיטי דורסים את ליברפול | by DAVE THOMPSON/POOL/AFP via Getty Images

דקה 66, מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:4! עוד מתפרצת קטלנית של מנצ'סטר סיטי הגיעה לסטרלינג שעבר את אליסון ובעט לכיוון הרשת, אוקסלייד-צ'מברלין דחק לשערו הוא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי