לסטר שמרה על המקום ה-3 עם 0:3 על פאלאס, שער מאה לווארדי

הקבוצה של רוג'רס חגגה עם שלישייה כאשר החלוץ האנגלי כבש צמד ומעבר לציון הדרך הגיע ל-21 שערים העונה, שניים יותר מאובמיאנג. ברייטון עשתה צעד משמעותי לעבר הישארות אחרי 0:1 על נוריץ' שתתקשה לשרוד

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 של הפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם חמישה משחקים סופר מסקרנים. במשחק המוקדם של היום, ברייטון התקרבה להישארות אחרי שגברה 0:1 על נוריץ' האחרונה. לסטר שמרה על המקום השלישי אחרי 0:3 על קריסטל פאלאס כאשר ג'יימי וארדי רשם ציון דרך ענק כשבזכות הצמד שלו הגיע ל-101 שערים בפרמיירליג. בהמשך, ארסנל תצא למשחק חוץ קשה מול וולבס (19:20, ספורט1) וצ'לסי תארח את ווטפורד (21:50, ספורט1). כמו כן, מנצ'סטר יונייטד הביסה מול בורנמות'.

לסטר – קריסטל פאלאס 0:3

אחרי שלושה משחקי ליגה מאכזבים בהם השיגה שתי נקודות בלבד הקבוצה של ברנדן רוג'רס חזרה לנצח ובכך שמרה על המקום השלישי. המארחת הייתה טובה הרבה יותר, שלטה בכדור ואיימה לא מעט על השער, וחיכתה עד למחצית השנייה כדי לכבוש. ואז הגיע גם ציון דרך מרגש במיוחד

בדקה ה-49 קלצ'י איהנאצ'ו כבש את שער הליגה החמישי שלו העונה והעשירי בכל המסגרות אחרי בישול יורי טיילמאנס. הקשר העביר כדור רוחב מעולה מצד שמאל בין ההגנה לשוער ולחלוץ נותר רק לדחוק מקו השער. בדקה ה-60 גארי קייהיל נגח בצורה נפלאה וסחט הדיפה גדולה מקספר שמייכל.

שחקני לסטר חוגגים. חזרו לנצח | Jason Cairnduff/Pool via Getty Images

בדקה ה-77 הגיע השער שסגר עניין. ג'יימי וארדי שלא רווה נחת ב-2020 (שני שערים בלבד עד היום), דחק לרשת אחרי שהארווי בארנס הפעיל לחץ מעולה על ההגנה, חטף את הכדור וסיפק כדור רוחב. זה היה שערו ה-20 של החלוץ בליגה, אחד יותר מפייר-אמריק אובמיאנג ומעבר לכך שערו המאה בפרמיירליג – סיפור נפלא. וארדי לא עצר כאן והשלים צמד בתוספת הזמן כשקיבל מסירה טובה והלא התקשה באחד על אחד עם השוער.

עבור פאלאס מדובר בהפסד שלישי ברציפות על האפס. לסטר מצידה יכולה לשמוח אבל לא יודע מדי שכן בעוד שלושה ימים תתארח אצל ארסנל, ועד לסיום העונה עומדים בפניה עוד משחקים קשים מאוד – נגד טוטנהאם בחוץ במחזור ה-37 ונגד מנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום.

נוריץ' – ברייטון 1:0

איזה נקודות חשובות לשחפים, שהתקרבו להישארות מול הקנריות, אשר מצבם הפוך לחלוטין והם בדרך הבטוחה לירידה. כעת, האורחת פתחה פער של תשע נקודות מאסטון וילה שנמצאת מתחת לקו האדום (אך יש לה משחק חסר), בעוד האחרונה בטבלה סוחבת את כל הליגה על גבה ורשמה הפסד חמישי ברציפות. מי שהכריע את המשחק היה לאונדרו טרוסארד, שכבש בדקה ה-25 מקרוב אחרי בישול של ארון מוי. בדקה ה-93 אדם אידה היה קרוב להשוות עם נגיחה מצוינת מתוך הרחבה, אך הכדור של החלוץ הצעיר הלך אל הקורה בלבד וקבוצתו ירדה מנוצחת.

בסרטון: תקציר המשחק

שחקני ברייטון חוגגים | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי