בכושר שיא: מספרי ה-2:5 האדיר של מנצ'סטר יונייטד

גרינווד בדרך לעקוף את רוני ופאולר, מרסיאל הגיע להישג חסר תקדים בקריירה, פרננדש השתווה לקאנטונה והקבוצה כולה בקצב הבקעות מחשמל. הנתונים הבולטים

(גודל טקסט)

התקופה הנהדרת שבה נמצאת מנצ'סטר יונייטד נמשכה היום (שבת) עם ניצחון מוחץ 2:5 על בורנמות'. השדים האדומים בכושר הבקעה נפלאה עם 11 שערים בשלושת המשחקים האחרונים והאוהדים, למרות שאינם זוכים לצפות במופעים מהיציע באולד טראפורד, בוודאי מתענגים על החולייה התקפית המרשימה שמתגבשת לה בהרכב של אולה גונאר סולשיאר. מייסון גרינווד, מרקוס ראשפורד, אנתוני מרסיאל וברונו פרננדש כבשו כולם הערב ורשמו ציוני דרך מכובדים. לפניכם הנתונים המרשימים ביותר מחגיגת השערים של יונייטד.

8 – עם הצמד שלו היום, גרינווד העלה את מאזנו לשמונה שערים ליגה. מייקל אואן (בשתי עונות שונות), וויין רוני ורובי פאולר הם היחידים שרשמו עונות פוריות יותר בגיל 18 ומטה. רק נזכיר שלגרינווד נותרו עוד חמישה מחזורים. ילד הפלא גם הפך לשני הצעיר ביותר שרושם 15 גולים בכל המסגרות במדי יונייטד, אחרי נורמן ווייטסייד.

5 – מנצ'סטר יונייטד כבשה חמישייה במשחק ליגה ביתי לראשונה מאז דצמבר 2011, אז הביסה 0:5 את וויגאן. הפעם האחרונה בה הבקיעה יותר הייתה ארבעה חודשים לפני כן, ב-2:8 על ארסנל.

* אחרי שהחטיאה ארבעה מששת הפנדלים הראשונים שלה בליגה העונה, יונייטד כבשה בכל שש הבעיטות האחרונות שלה מהנקודה הלבנה.

20 – הפעם זה היה תורו של ראשפורד להבקיע בבעיטת עונשין. החלוץ הפך לאנגלי הראשון שכובש 20 שערים בכל המסגרות בעונה אחת עבור מנצ'סטר יונייטד, מאז שוויין רוני עשה זאת ב-2011/12.

10 – אנתוני מרסיאל הפך לשחקן הראשון בפרמיירליג שמגיע לעשרה גולים בכל המפעלים ב-2020. הצרפתי הגיע ל-20 שערים בכל המסגרות לראשונה בקריירה.

10 – זו העונה הראשונה בה צמד שחקנים של מנצ'סטר יונייטד מבקיעים לפחות עשרה שערים כל אחד (ראשפורד ומרסיאל), מאז שכריסטיאנו רונאלדו וקרלוס טבס עשו זאת ב-2007/08.

11 – ברונו פרננדש מעורב באחד-עשר שערים בתשע הופעות בלבד בליגה האנגלית (שישה כיבושים וחמישה בישולים) והשתווה לאריק קאנטונה ורובין ואן פרסי כשחקן המהיר ביותר שמגיע לכמות כזו בפרמיירליג.

16 – רצף המשחקים ללא הפסד של השדים האדומים התארך לשישה-עשר, הרצף הפעיל הארוך ביותר מבין קבוצות הליגה הבכירה באנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי