למפארד: "מנצ'סטר יונייטד מאוד חזקה, נצטרך להתמודד עם הלחץ"

צ'לסי שבה למקום הרביעי עם 0:3 על ווטפורד, המנג'ר נשאל על המאבק הקשוח על הכרטיס לליגת האלופות: "זה יוכרע במחזור האחרון". וגם: ז'ורז'יניו בדרך החוצה?

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר צ'לסי הופתעה ובגדול כשהתארחה אצל ווסטהאם ונכנעה 3:2, אבל אמש (שבת) פרנק למפארד וחניכיו שבו למסלול הניצחונות עם 0:3 קליל בבית על ווטפורד, ניצחון שבתום המחזור ה-33 השיב אותם למקום הרביעי ממנו ירדו לשעות ספורות בעקבות ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד.

אוליבייה ז'ירו שב להרכב על חשבון תמי אברהם וכבש, רוס באקלי הצטיין עם בישול ושער בתוספת הזמן וגם וויליאן, הראשון בפרמיירליג שכבש בכל חודשי השנה, שוב מצא את הרשת הודות לפנדל לאחר שכריסטיאן פוליסיק הוכשל ברחבה.

בסיום, למפארד החמיא לשחקניו, אבל גם העביר מסר חד וברור בכל הקשור לתחרות על מקום בין ארבע הראשונות והשגת הכרטיס לליגת האלופות: "הגבנו נהדר להפסד, זה היה ניצחון נוח עם שלושה שערים ושער נקי. לא הייתי מרוצה כשהאטנו את הקצב, אבל היינו צריכים ניצחון נוח ואני שמח שזה מה שעשינו. כל משחק עכשיו יהיה מלחיץ וזה הזמן להתמודד עם הלחץ. נגד ווסטהאם ידענו שאנחנו יכולים לעלות למקום השלישי ונלחצנו, עכשיו זה לחץ מסוג אחר והעבודה שלנו היא להתמודד איתו".

פרנק למפארד
פרנק למפארד | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

על התרשמותו ממנצ'סטר יונייטד שאורבת במרחק שתי נקודות: "אני לרגע לא נכנס להשוואות בין הקבוצות. מנצ'סטר יונייטד קבוצה טובה מאוד, כולם יודעים את זה, יש לה סגל עם שחקנים יוצאים מן הכלל ואנחנו מכבדים אותה מאוד. צפיתי במשחק שלהם ויש לה שחקנים כל כך איכותיים, שני חלוצים עם 20 שערים כל אחד ואת גרינווד שמבקיע דרך קבע, פוגבה וברונו פרננדש בקישור, את הארי מגווייר בהגנה. זו קבוצה מאוד חזקה. אנחנו יודעים שצפוי מאבק עד המחזור האחרון, אבל עם כל הכבוד לכל הקבוצות אנחנו צריכים להתרכז בעמנו ולהמשיך לקחת נקודות".

למפארד גם נשאל אחרי המשחק מדוע לא שולב ז'ורז'יניו, שעל פי השמועות בתקופה האחרונה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. אנגולו קאנטה נפצע ויעבור צילום כדי לאבחן את חומרת הפגיעה, אולם למרות זאת קשר נבחרת איטליה לא עלה מהספסל, אלא בילי גילמור הצעיר.

בכלל, מאז החזרה מ"פגרת הקורונה" ז'ורז'יניו לא שותף אפילו לדקה – לפני כן הוא רשם 37 הופעות מתוך 42 משחקים בכל המסגרות – ועל פי הערכות צפוי לעזוב וייתכן שכבר סיכם בקבוצה חדשה. על כך הגיב למפארד בקצרה: "הוא בתוכניות שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי