טוטנהאם ניצחה 0:1 את אברטון, עימות חריג בין לוריס לסון

ספרס שבו למקום השמיני בזכות גול עצמי של קין (24), אך הצרפתי והדרום קוריאני גנבו את ההצגה לאחר ויכוח סוער בתום המחצית הראשונה. למרות זאת, מוריניו השאיר את השניים על המגרש. אנצ'לוטי נותר במקום ה-11

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 של הפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם משחק אחד בלבד. טוטנהאם של ז'וזה מורניו אירחה את אברטון של קרלו אנצ'לוטי ועל אף ששתי הקבוצות הגיעו במומנטומים הפוכים, זה היה הפורטוגלי שגבר על איטלקי עם 0:1 קטן.

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-24 לאחר בעיטה של ג'ובאני לו צ'לסו שפגעה בדרך במייקל קין, ששינה כיוון וכבש גול עצמי. אבל לאירוע המרכזי של המשחק אין כל קשר לכדורגל – בתום המחצית הראשונה שוער טוטנהאם הוגו לוריס התעמת עם חבר קבוצתו יונג מין סון ורק השחקנים הלבנים הצליחו למנוע תגרה רצינית יותר.

לא ברור מה קרה בחדר ההלבשה אבל מוריניו החליט להשאיר את השניים במחצית השנייה ואת הקוראיני החליף רק בדקה ה-78. אברטון מנגד, לא הייתה בעניינים וחזרה לליברפול בידיים ריקות.

העימות בין לוריס לסון

בעקבות הניצחון טוטנהאם עלתה למקום השמיני בפרמיירליג והיא נמצאת במרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום השישי שמוביל לאירופה. אברטון לעומת זאת שנוצחה לראשונה אחרי שני ניצחונות רצופים ושלושה ללא הפסד, נותרה במקום ה-11.

ז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי