בשירות מנצ'סטר יונייטד: לסטר חילצה 1:1 נגד ארסנל

התותחנים היו קרובים מאוד לניצחון דרמטי למאבקי הצמרת, אך שער מאוחר של וארדי (84) מחק יתרון מוקדם של אובימאנג (21) וגרם לשדים האדומים להיות המנצחים הגדולים של הערב. נ'קייטה הורחק

קבוצות: ארסנל לסטר
(גודל טקסט)

נראה שהעונה המסוייטת של אוהדי ארסנל נמשכת. התותחנים היו קרובים מאוד הערב (שלישי) לניצחון חשוב מאוד בדרך למקום המוביל למוקדמות הליגה האירופית, אך ספגו בדקות הסיום נגד לסטר וסיימו ב-1:1 דרמטי עבור צמרת הליגה.

לאחר שלושה ניצחונות רצופים, החבורה של מיקל ארטטה התמודדה הערב מול השועלים, שלא חזרו בצורה מושלמת מ"פגרת הקורונה" ואיבדו הרבה מאוד גובה בצמרת. פייר-אמריק אובמיאנג, מצטיין העונה של ארסנל, דאג לכבוש את שערו ה-20 העונה בפרמיירליג בדקה ה-21, אך ג'יימי וארדי, מלך השערים הנוכחי של הליגה, כבש בדקה ה-84 ולמעשה שימח את כל אוהדי מנצ'סטר יונייטד, אשר הרוויחה בענק מהתיקו בין הקבוצות.

כשהיא מובילה בשלב יחסית מוקדם במשחק, הקבוצה הלונדונית הייתה גם דומיננטית יותר בהתמודדות, ושער נוסף של אלכסנדר לקאזט נפסל בצדק. ארסנל נשארה בעשרה שחקנים לקראת הסיום לאחר עבירה ברוטלית של אדוורד נ'קייטה הצעיר, ונראה שזה המהלך שהוביל לחזרה של לסטר למשחק ולשער של וארדי.

ג'יימי וארדי | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי