סולשיאר על מועמדות אקה: "לא יודע מאיפה זה הגיע"

ניית'ן אקה | Mike Hewitt/Getty Images

במסיבת העיתונאים לקראת אסטון וילה (חמישי, 22:05 בספורט1), מנג'ר יונייטד התייחס לשיחה בה לכאורה רמז להולנדי כי הוא מעוניין בו. בלם טוטנהאם, אריק דייר, הורחק מארבעה משחקים ונקנס ב-40,000 ליש"ט

(גודל טקסט)

לא מופרך לומר שמנצ'סטר יונייטד נראית יותר טוב מכל קבוצה אחרת מאז חזרת הפרמיירליג ומחר (חמישי) השדים האדומים ינסו להמשיך בכושר הלוהט ולרשום ניצחון רביעי ברציפות בליגה וחמישי בכל המסגרות, כשיתארחו אצל אסטון וילה הנאבקת נגד הירידה (22:05, שידור ישיר בספורט1). הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר אמנם לא תוכל לעלות למקום הרביעי שבו לא הייתה מאז המחזור הרביעי של העונה, אך כן תהיה לה הזדמנות לצמצם את הפער מצ'לסי ומלסטר לשתי נקודות ונקודה בהתאמה. קבוצה נוספת שחולמת לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה היא טוטנהאם, שתצא למשחק חוץ נגד בורנמות' (19:50, שידור ישיר בספורט1).

אסטון וילה – מנצ'סטר יונייטד

השדים מחזיקים ברצף של 16 משחקים ללא הפסד ומבקיעים בקצב מרשים בתקופה האחרונה. למחר הם מגיעים אחרי 2:5 גדול על בורנמות', שכלל הופעה גדולה נוספת של ברונו פרננדש וצמד נהדר של מייסון גרינווד הצעיר. מעניין יהיה לראות אם סולשיאר יבצע רוטציה הפעם אחרי בשלושת המחזורים האחרונים פתח עם אותו הרכב, דבר שלא קרה במנצ'סטר יונייטד מאז 2006. מי שעשוי לקבל מנוחה הוא הבלם ויקטור לינדלוף, שהוחלף בשבת האחרונה לאחר שהתלונן על כאבים בגבו. שניים שבוודאות לא יעמדו לרשותו של המנג'ר הם אקסל טואנזבה ופיל ג'ונס הפצועים, שככל הנראה לא ישובו העונה.

מעבר לחגיגת השערים ולניצחון, רוב תשומת הלב בסיום המשחק האחרון של האדומים הופנתה לשיחה בין סולשיאר לניית'ן אקה, בה המאמן לכאורה לחש לשחקן כי הוא "מחפש בלם עם רגל שמאל", מה שעורר ספקולציות לגבי מועמדות של ההולנדי ליונייטד. הנורבגי נשאל על כך במסיבת העיתונאים היום והשיב: "יש לי שבעה בלמים בסגל, אז אני לא יודע מאיפה זה הגיע. אנחנו בסדר גמור".

אולה גונאר סולשיאר, ברונו פרננדש
מנצ'סטר יונייטד בכושר מצוין | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר דיבר על הסיכויים לסיים במקום הרביעי שממנו עולים לליגת האלופות: "אני חושב שנצטרך לנצח את כל המשחקים שנותרו. אם נעשה זאת, נהיה ברביעייה הראשונה. אי אפשר להסתמך על עזרה מאף קבוצה אחרת, כי אלה שסביבנו משחקות טוב. 16 המשחקים האחרונים נותנים לנו ביטחון, אבל אפשר להישאר בלתי מנוצחים אם נתרכז רק במשחק הקרוב בכל פעם".

על היריבה הבאה אמר סולשיאר: "מאז הפגרה הם הראו שהם מסוגלים לעמוד על שלהם. כל המשחקים שלהם היו צמודים והמתפרצות שלהם בין המסוכנות בליגה. נצטרך להיות מוכנים לזה ולמצבים הנייחים, מעבר לשחקנים אינדיבידואליים".

בורנמות' – טוטנהאם

הקבוצה של ז'וזה מוריניו תרצה להמשיך במומנטום מהניצחון על אברטון, שאמנם היה דחוק אך השאיר אותה במרחק של שתי נקודות מארסנל השביעית. התרנגולים השאירו מאחור את הריב בין הוגו לוריס ליונג-מין סון ביום שני האחרון, אך הבשורות הרעות הגיעו מכיוונו של אריק דייר אשר נקנס היום ב-40,000 ליש"ט והורחק מארבעה משחקים בגין העלייה שלו ליציע והעימות עם אוהד הקבוצה בחודש מרץ האחרון, מה שאומר כי האנגלי סיים את העונה למעשה. מעבר לכך, מוריניו יחסר את חואן פויט וג'אפט טנגאנגה הפצועים. מנגד, הדובדבנים מגיעים אחרי חמישה הפסדים רצופים ונואשים לנקודות כדי לשמור על איזשהו סיכוי לשרוד בליגה הבכירה, כאשר נכון לעכשיו הם מדורגים במקום הלפני אחרון.

אריק דייר
סיים את העונה | Alex Davidson/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי