באנגליה הודו: "קשה לחשוב שמנצ'סטר סיטי לא יכולה לזכות בליגת האלופות"

שחקני מנצ'סטר סיטי | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

לאחר ה-0:5 האדיר של התכולים נגד ניוקאסל, בתקשורת פירגנו: "עם 17 שערים ב-4 משחקים, הקבוצה הזו פשוט נהדרת". סילבה גרף מחמאות מגווארדיולה: "הוא אגדה". סימני שאלה בקשר לסטרלינג: "הזמן שלו להוכיח את עצמו"

(גודל טקסט)

אולי זה כבר מאוחר מידי עבור תואר האליפות, אך מנצ'סטר סיטי השלימה היום (רביעי) עוד ניצחון קטלני בפרמיירליג עם 0:5 אדיר, הפעם על הראש של ניוקאסל. הקבוצה של פפ גווארדיולה לא גילתה רחמים כלפי האורחת מצפון-מזרח אנגליה, ונראה שבתקשורת האנגלית מתעסקים בעיקר בהמשך דרכם של התכולים בליגת האלופות.

"מנצ'סטר סיטי פשוט נהדרת. מאז שהיא חזרה מהקורונה היא תוקפת כל מה שזז בליגה הזו וכבשה כבר 17 שערים ב-4 משחקים. ליגת האלופות מתקרבת בצעדי ענק וכמו שסיטי נראית, קשה להגיד שאין לה סיכוי לזכות בתואר הזה".

מי שזכה לשבחים רבים הוא דויד סילבה. הספרדי בן ה-34, שהודיע כי יעזוב את התכולים בסיום העונה, כבש שער אדיר בבעיטה חופשית, וגם בישל שניים נוספים לחבריו. בסיום המשחק הודה גווארדיולה: "סילבה הוא פשוט שחקן נהדר. הוא יודע כיצד לשחק בשטחים קטנים ולצאת ממצבים מסובכים. אני חושב שבשני המשחקים האחרונים הוא היה בשיאו. את משחקו האחרון במועדון הוא היה רוצה לשחק מול קהל, כי הוא אגדה כאן".

קווין דה בריינה, דויד סילבה | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

שחקן נוסף שקיבל הרבה מאוד נקודות זכות הוא גבריאל ז'סוס, שכבש את השער הראשון במשחק והיה נראה כמו מי שמוכן לתפוס את המקום של סרחיו אגוארו בקרוב בעקבות ניתוח שעבר הארגנטינאי. באנגליה תהו: "קל מאוד לשכוח שהוא רק בן 23. לא ברור אם הוא יכול להיות המחליף של אגוארו, אבל נראה שסוף העונה הזו יהיה הזמן שלו להוכיח לכולם שהוא יכול להיות החלוץ הראשון של סיטי בשנים הקרובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי