הצגה: מנצ'סטר סיטי הביסה בקלילות 0:5 את ניוקאסל

הקבוצה של גווארדיולה חגגה מול המגפייז, ז'סוס, סילבה (שער ענק), מחרז, סטרלינג וריצ'י (עצמי) כבשו. וולבס הפסידה בדקה ה-93 לשפילד, ברנלי גברה על ווסטהאם שהסתבכה

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 של הפרמיירליג נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים שהחלו במקביל בשעה 20:00. במוקד, מנצ'סטר סיטי הביסה בקלילות 0:5 את ניוקאסל. כמו כן, שפילד ניצחה 0:1 דרמטי את וולבס וברנלי רשמה 1:0 על ווסטהאם. בהמשך, ברייטון תארח את ליברפול האלופה.

מנצ'סטר סיטי – ניוקאסל 0:5

הקבוצה של פפ גווארדיולה התאוששה מההפסד 1:0 לסאות'המפטון במחזור הקודם ופשוט נהנתה מול המגפייז, שלא היו קיימים ושוב הובסו בגדול, כפי שכבר קרה להם העונה מול לסטר (5:0), ארסנל (4:0) ומנצ'סטר יונייטד (4:1).

ההצגה החלה בדקה העשירית, כשדויד סילבה מסר כדור רוחב שטוח לגבריאל ז'סוס, שבנגיעה אחת ובסיומת פשוט נפלאה שלח כדור לפינה הימנית ולרשת. בדקה ה-21 פיל פודן מצא את קווין דה בריינה ברחבה, הבלגי מסר לריאד מחרז שהמשיך לרשת והוריד את התכולים למחצית ב-0:2.

קווין דה בריינה, גבריאל ז'סוס, ריאד מחרז | Lee Smith/Pool via Getty Images

גם החצי השני היה שייך כל כולו לסיטיזנס. בדקה ה-58 ז'סוס החליף דאבל פס עם פודן, חדר לרחבה, הכדור אמנם קצת ברח לו – אך מאט ריצ'י ניסה להרחיק בצורה רעה, בעט לעבר שערו הוא וכבש שער עצמי. בדקה ה-65 נכבש השער היפה במשחק, כשדויד סילבה בכדור חופשי פשוט מושלם סיפק כדור רך ומסובב לחיבורים, בזמן שהשוער מרטין דוברבקה נותר קפוא במקום. בדקה ה-91 ראחים סטרלינג חתם את התוצאה עם סיומת קלה במצב של אחד על אחד מול השוער אחרי בישול נוסף של דויד סילבה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Oli Scarff/Pool viaGetty Images

שפילד יונייטד – וולבס 0:1

הזאבים התרחקו מאוד מהשגת הכרטיס לליגת האלופות עם ההפסד השני שלהם ברציפות. כידוע, גם המקום החמישי עשוי העונה להוביל לצ'פיונס במידה שהערעור של מנצ'סטר סיטי על עונש ההרחקה מהמפעל לא יתקבל, ואם הם היו מנצחים הם היו נצמדים למנצ'סטר יונייטד במקום החמישי. עם זאת, לשדים האדומים משחק חסר, וכעת אם הם ינצחו הם יתבססו במקום זה ויגדילו את הפער מוולבס לשש נקודות, כשנותרו 12 בקופה. מנגד, המארחת נצמדה לוולבס והיא נמצאת נקודה אחת בלבד מתחתיה. קיבלנו סיום סופר דרמטי למשחק הזה, כשרק בדקה ה-93 שפילד הצליחה להכריע אותו: אוליבר נורווד הגביה כדור קרן, ג'ון איגן התרומם וסיפק נגיחה פנטסטית לרשת.

אוליבר נורווד, אדאמה טראורה | Rui Vieira/Pool via Getty Images

ווסטהאם – ברנלי 1:0

הפטישים מסתבכים במאבקי התחתית. כשנותרו 12 נקודות בקופה, הם נמצאים רק עם ארבע נקודות מעל הקו האדום – כאשר גם לבורנמות' וגם לאסטון וילה (שנמצאות מתחת לקו עם ארבע נקודות פחות מווטהאם) יש משחק חסר. האורחת השיגה 0:1 בפעם השלישית הארבעת המשחקים האחרונים ונותרה במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. השער היחיד במשחק נכבש על ידי ג'יי רודריגז בדקה ה-38, כשהחלוץ קיבל הגבהה מהאגף השמאלי ונגח היטב למשקוף ופנימה.

ג'יי רודריגז חוגג | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי