חזרה לנצח גם בחוץ: ליברפול גברה 1:3 על ברייטון

אחרי שלושה משחקים בה לא כבשה מחוץ לאנפילד, האלופה הטרייה השיגה שלוש נק' באצטדיון פאלמר. סלאח חגג עם צמד ובישל להנדרסון. טרוסארד רק צימק. קלופ במרחק של 8 נק' מהשיא של גווארדיולה

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:5 הסוחף של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל, ליברפול נעלה את הערב (רביעי) במשחק החוץ נגד ברייטון, כאשר המטרה היא להתקרב עוד מעט לשיא הנקודות המיתולוגי של מנצ'סטר סיטי. הקבוצה של יורגן קלופ עשתה את העבודה עם 1:3 על ברייטון ועל הדרך רשמה ניצחון חוץ ראשון בליגה אחרי שלושה משחקים.

האלופה פתחה בסערה ועלתה ליתרון כפול תוך שמונה דקות בלבד. זה התחיל בדקה השישית לאחר עבודת לחץ מוצלחת של נאבי קייטה שמצא במרכז הרחבה של מוחמד סלאח שדייק מקרוב. כעבור שתי דקות בלבד, המצרי היה הפעם על תקן המבשל לאחר שמצא את ג'ורדן הנדרסון, שהכפיל עם כדור מדויק מחוץ לרחבה.

המארחת הגיבה עם גול יפה במיוחד בדקה ה-45, טאריק לאמפטי מצא את לאונרדו טרוסארד והבלגי הנפלא הכניע את אליסון בבעיטת חצי יעף. אבל זה היה הערב של ליברפול ומוחמד סלאח בלבד. בדקה ה-76 המצרי השלים צמד בנגיחה לאחר קרן של אנדרו רוברטסון וקבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחונות מאזנה של ליברפול עלה ל-92 נקודות ויש לה ארבעה מחזורים נוספים על מנת לשבור את שיא 100 הנקודות שהשיג פפ גווארדיולה עם מנצ'סטר סיטי, השחפים נותרו במקום ה-15.

אלכסנדר ארנולד, נאבי קייטה, ג'ורדן הנדרסון | CATHERINE IVILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי