ווסטהאם הביסה 0:4 את נוריץ' שירדה, רביעייה לאנטוניו

קשר הכנף הכפיל את המאזן העונתי שלו והתעלל בקנריות שאחרי הפסד שמינית ברציפות נפרדו מהפרמיירליג בתום עונה אחת בלבד. הפטישים עשו צעד חשוב אל עבר ההישארות וכך גם ווטפורד שגברה 1:2 על ניוקאסל

(גודל טקסט)

אנגליה מתקרבת לשלבי ההכרעה. המחזור ה-35 כבר יצא לדרך עם שני משחקים מוקדמים. ווסטהאם גברה 0:4 על נוריץ' האחרונה בטבלה, הורידה אותה ליגה ועשתה צעד גדול אל עבר ההישארות. וכך גם ווטפורד שביצעה מהפך נגד ניוקאסל במשחק המקביל וניצחה 1:2. בהמשך, ליברפול מארחת בורנמות' במטרה לשמור על מאזן ביתי מושלם. שפילד יונייטד תפגוש את צ'לסי (19:30, שידור ישיר בספורט1) וברייטון תארח את מנצ'סטר סיטי במשחק המאוחר בשעה 22:00 (שידור ישיר בספורט1).

נוריץ' – ווסטהאם 4:0

הקנריות הגיעו למשחק הביתי עם הגב אל הקיר וגם אם היו מנצחים היה קשה לראותם שורדים בפרמיירליג (פער של עשר נקודות מחוף מבטחים לפני המחזור) אך לאחר תבוסה ביתית (הפסד שמיני ברציפות) הגיעה החותמת הרשמית. העולה החדשה תשוב לליגת המשנה לאחר עונה אחת בלבד. ככה זה עם חמישה ניצחונות בלבד העונה ו-67 שערי חובה – המספרים הגרועים בליגה. ואם כבר מספרים, נוריץ' היא הראשונה שירדה חמש פעמים מהפרמיירליג.

מיקאיל אנטוניו חוגג | Tim Keeton/Pool via Getty Images

מיקאיל אנטוניו הוא האיש שיופיע בסיוטים של נוריץ'. קשר הכנף החזיק במאזן של ארבעה שערים עד למחזור הנוכחי ופשוט הכפיל את הסטטיסטיקה שלו עם משחק בלתי נשכח. צמד עוד במחצית הראשונה – הוא פירק את היריבה. בכלל, האנגלי בן ה-30 מכבש כבר חמישה חודשים החודש.

השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-11. איסה דיופ נגח הצידה לאחר כדור קרן ואנטוניו בעט בקלות לרשת. בתוספת הזמן של המחצית המארחת שוב התפרקה אחרי מצב נייח. מארק נובל הרים ואנטוניו נגח לאחור כדור לא פשוט שהכניע את השוער, 2:0 מבטיח. היום הגדול של האנגלי נמשך. בדקה ה-54 הוא הגיע לאחד על אחד עם השוער, קרול הדף את הניסיון הראשון אך אנטוניו כבש בקלות את הריבאונד. כעבור עשרים דקות השלים רביעייה חלומית. לנוריץ' מצפים עוד משחקים לא פשוטים נגד צ'לסי ומנצ'סטר סיטי והיא תקווה לא להתבזות. הפטישים, מנגד, ינוחו שישה ימים עד שיפגשו את בורנמות' בבית במשחק חשוב.

ווטפורד – ניוקאסל 1:2

המגפייז שחטפו חמישייה לפני שלושה ימים קיוו להתאושש ולהתקרב לעשירייה הראשונה אך שער יתרון לא הספיק והם ירדו מנוציחים מול הקבוצה שנלחמת על חייה. הבלם פדריקו פרננדס עלה לכדור קרן ובישל ל דווייט גייל את שערו השלישי העונה בסך הכל, אך המארחת ששרויה במאבקי התחתית לא הרימה ידיים. החלוץ טרוי דיני דייק מהנקודה הלבנה וקבע שוויון (52). תשע דקות לסיום החלוץ השלים צמד מהנקודה הלבנה בקור רוח מרשים.

טרוי דיני חוגג צמד | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי