התרחקה מליגת האלופות: צ'לסי הובסה 3:0 אצל שפילד

הבלוז עלולים לסיים את המחזור מחוץ לרביעייה הראשונה בפרמיירליג. מקגולדריק (צמד) ומקברני הבקיעו למנצחים

(גודל טקסט)

מעידה בזמן הלא נכון: השאיפות של צ'לסי להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה ספגו הערב (שבת) מכה רצינית, בדמות תבוסה 3:0 נגד שפילד יונייטד. בעקבות ההפסד, הבלוז עלולים לסיים את המחזור מחוץ לרביעייה הראשונה בפרמיירליג אם לסטר ומנצ'סטר יונייטד ינצחו במשחקים שלהן, כאשר לשועלים יספיק גם תיקו בשביל לעקוף את צ'לסי ולחזור למקום השלישי. ה"להבים", שרשמו ניצחון שני רצוף, עקפו את וולבס לפחות באופן זמני ועלו למקום השישי בטבלה.

שפילד הייתה עדיפה לאורך כל 90 הדקות ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-18: קפה עצר את הבעיטה של אוליבר מקברני, אבל דייויד מקגולדריק עט על הכדור החוזר וכבש מקרוב. כעבור רבע שעה הגיע תורו של מקברני, שנגח פנימה את השני אחרי מהלך קבוצתי נפלא באגף שמאל. בדקה ה-77, מקגולדריק השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום, אחרי שניצל טעות של אנטוניו רודיגר.

הקבוצה של פרנק למפארד תקווה להתאושש ביום שלישי הקרוב, אז תחזור לסטמפורד ברידג' ותפגוש את נוריץ' שירדה היום ליגה באופן סופי (22:05, שידור ישיר בספורט1). לשפילד יחכה אתגר לא פשוט, בדמות משחק חוץ נגד לסטר שכאמור מתחרה על המקום בליגת האלופות (חמישי, שידור ישיר בספורט2 החל מ-19:55).

שחקני שפילד יונייטד חוגגים | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images
צ'לסי מעדה בזמן הלא נכון | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי