סטרלינג: "אנחנו חייבים לזכות בגביע ובליגת האלופות"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Catherine Ivill/Getty Images

כובש השלושער ב-0:5 של מנצ'סטר סיטי על ברייטון הצהיר: "לא היה לנו מזל העונה, אבל כל מה שאנחנו משיגים לא שווה כלום אם לא נזכה בתארים". וגם: המספרים המטורפים ועתידו של אגוארו

(גודל טקסט)

כאשר מנצ'סטר סיטי נכנעה ביום ראשון שעבר 1:0 לסאות'המפטון, הייתה בממלכה הנחה רווחת שמסכנות ניוקאסל וברייטון שצריכות לשחק מול האלופה היוצאת בשני המשחקים שלאחר מכן. ואכן, זה הסתיים בשתי חמישיות – 0:5 ו-0:5 שגרמו פעם נוספת להרמת גבה כיצד רשמה הקבוצה העונה תשעה הפסדים.

ב-1:0 לסאות'המפטון בשבוע שעבר הגיעה סיטי ל-26 איומים על השער, מספר מדהים לכל הדעות, אבל אם חשבתם שהוא לא חזר על עצמו גם אתמול מול השחפים – טעיתם. מאז חזרת הכדורגל מ"פגרת קורונה", סיטי הבקיעה שלוש חמישיות, לאלופה ליברפול שמוליכה עליה ב-21 נקודות היא גמלה ב-0:4 ובסך הכל היא ניצחה העונה ב-9 משחקים בהפרש של שלושה שערים ומעלה, זהה למספר הפעמים שלא ניצחה העונה בליגה. בסך הכל ניצחה סיטי 32 פעמים תחת פפ גווארדיולה בהפרש של ארבעה שערים או יותר בפרמיירליג, מאז תחילת 2016/17.

צפו: מנצ'סטר סיטי מביסה את ברייטון

ראחים סטרלינג השלים אתמול שלושער ובכך הגיע ל-27 שערים בכל המסגרות בעונה האחרונה, כבר עתה שיפור של שני שערים מעונת השיא שלו ב-2018/19 וארבעה שערים יותר מעונת 2017/18. גבריאל ז'סוס, שכבש ובישל אתמול, הגיע ל-20 שערים העונה והוא רחוק שער בודד מהשוואת שיאו ב-2018/19, כשכידוע הוא החלוץ המוביל לאור פציעתו של סרחיו אגוארו שספק אם ישוב העונה.

סיטי זקוקה למעידה של לסטר כדי להבטיח את המקום השני והיא כמובן הבטיחה עונה שביעית ברציפות בה היא תסיים בטבלה מעל מנצ'סטר יונייטד, היריבה העירונית. ראחים סטרלינג, כוכב הניצחון כאמור, אמר בסיום: "יצרנו המון מצבים וזה היה מצוין לרשום ניצחון חוץ. לא היה לנו מזל העונה, אנחנו פשוט צריכים להמשיך לתקוף ולדעת לנצל את המצבים ולהבקיע, אחרת אנחנו לא יכולים להתלונן".

מחר בערב (שני) תשמע מנצ'סטר סיטי את החלטת ה-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, ואז יידעו במועדון אם הם רשאים להשתתף בעונה הבאה או שלא, אבל לסטרלינג זה לא משנה והוא לא מסתכל על העונה הבאה: "אנחנו חייבים לזכות בגביע האנגלי ובליגת האלופות, אחרת כל מה שאנחנו משיגים לא שווה כלום".

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר פפ גווארדיולה הוסיף: "אנחנו מוכנים כדי להגיע הכי רחוק שאפשר בליגת האלופות. נגד סאות'המפטון שיחקנו נפלא ופשוט לא הצלחנו להבקיע כמו שהצלחנו היום".

גווארדיולה גם התבדח על חשבון סטרלינג וטען שהשער השלישי הוא בכלל עצמי. "אתה לא הבקעת את זה", אמר לו בצחוק המנג'ר וניסה לקחת ממנו את כדור המשחק. בריאיון אחרי המשחק אמר: "הוא הולך ומשתפר כל הזמן – הסיומת שלו, האיכות שלו, הבעיטות שלו. הוא עובד מאוד קשה וזה מצוין עבורנו".

באשר לסרחיו אגוארו הפצוע, שגווארדיולה אישר שהוא ייעדר משמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בחודש הבא (1:2 לסיטיזנס במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו), על פי הדיווחים הלילה לא מן הנמנע שהחלוץ בן ה-32 יזכה להצעת חוזה בשנה נוספת, עד 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי