באנגליה קטלו: "ההגנה של ארסנל תמיד תסדר מצבים ליריבה"

מיקל ארטטה מאוכזב | JULIAN FINNEY/POOL/AFP via Getty Images

בעקבות ה-2:1 לטוטנהאם והופעת האימים של החלק האחורי, התותחנים איבדו כבר 21 נקודות העונה כשהובילו. ארטטה: "טעויות אינדיבידואליות קשות מבחינה נפשית"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ההפסד 2:1 של ארסנל אתמול (ראשון) לטוטנהאם בדרבי של צפון לונדון המחיש אולי את השנים האחרונות של הקבוצה. מיתרון 0:1 בדקה ה-16 משער ענק של אלכסנדר לקאזט, התותחנים ספגו כבר בדקה ה-19 את השוויון אחרי טעות חמורה של סיאד קולאשינץ וספגו את ההפסד הכואב בדקה ה-81 מנגיחה של טובי אלדרווירלד.

אחרי ההפסד אתמול, ארסנל איבדה העונה כבר לא פחות מ-21 נקודות אחרי שהובילה והייתה במצב של ניצחון, והיא שוב יצאה פראיירית. אגב, לקאזט הפך לשחקן הראשון שכובש עבור הקבוצה מול טוטנהאם בעונה אחת גם בבית וגם בחוץ מאז פר מרטסאקר בעונת 2012/13.

שוב ההגנה של התותחנים הציגה משחק פשוט איום ונורא. קולאשינץ, שקודראן מוספי ודויד לואיז פשוט הציגו יכולת אומללה והתוצאה הייתה יכולה להיות גרועה יותר, למרות משחק התקפי לא רע. "ליריבות של ארסנל אין מה לדאוג, ההגנה שלה תמיד תסדר להן מצבים", קטלו בתקשורת באנגליה.

יונג מין סון, דויד לואיז | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images

המכה הזו כואבת לארסנל ואוהדיה דווקא בגלל שכולם חשבו שהם נמצאים בכיוון חיובי אחרי ה-0:2 על וולבס בשבת הקודמת. מאז, הקבוצה הספיקה לספוג שער שוויון דרמטי מול לסטר ולסיים ב-1:1, וכאמור, להפסיד אתמול ליריבה הכי שנואה שלה.

המאמן מיקל ארטטה ניסה להסביר מדוע משחק שני ברציפות קבוצתו סופגת לקראת הסיום: "זו יכולה להיות עייפות. היו גם כמה רגעים שזה לא היה קשור לזה, היה חוסר ריכוז או טעויות אישיות. קרו לנו הרבה דברים שונים שעלו לנו במשחק העונה. אנחנו צריכים להשתפר. טעויות אינדיבידואליות קשות מבחינה נפשית ומשפיעות על כל מצב הרוח. אני מצטער בשביל האוהדים, אני יותר כמה זה היה חשוב להם".

ההפסד הזה לא רק פגע במוראל, אלא גם פגע משמעותית בסיכויים להגיע לאירופה בעונה הבאה. כעת, ארסנל ממוקמת תשיעית בטבלה (טוטנהאם עקפה אותה), כשהיא רחוקה ארבע נקודות משפילד יונייטד מהמקום השביעי, אשר מוביל לליגה האירופית בעונה הבאה.

מיקל ארטטה. "ננסה לסיים העונה עם הכרטיס לאירופה" | Tim Goode/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי