מוריניו: "אני לא אוהד טוטנהאם, אבל כמאמן אני חייב לאהוב את המועדון"

המנג'ר הפורטוגלי מצא לנכון לשבח את הקהל לאחר הדרבי, שנערך בדלתיים סגורות: "אמרתי לשחקנים שהם צריכים ללבוש את עורם של האוהדים, הם נתנו הכל ואני גאה בהם". וגם: ציון הדרך של סון מול ארסנל

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לקראת המפגש בין טוטנהאם לארסנל הייתה תחושה שההגמוניה בצפון לונדון תחזור למקומה הטבעי, אך הקבוצה של ז'וזה מוריניו חלפה על פני התותחנים בטבלה בזכות מהפך ו-1:2 ביתי. למעשה זו הייתה הפעם העשירית בתולדות הפרמיירליג שאחת משתי הקבוצות חוזרת מפיגור בדרבי (שש לארסנל לעומת ארבע לטוטנהאם) ויוצאת עם ניצחון, דבר שהופך את המפגש בין השתיים להפכפך בתולדות הכדורגל האנגלי.

מי שכיכב במשחק היה הדרום קוריאני יונג מין סון שאיזן את התוצאה בדקה ה-19, שלוש דקות לאחר שער היתרון של אנכסנדר לקאזט, בישל מכדור קרן לטובי אלדרווירלד את שער הניצחון בדקה ה-81 והפך לשחקן הראשון בטוטנהאם מאז 2012 שכובש ומבשל מול ארסנל מאז עמנואל אדבאיור בשנת 2012, אז התרנגולים חטפו תבוסה של 5:2. אגב זה גם היה שער הפמריירליג הראשון של סון מול ארסנל בהופעתו העשירית. בגביע הליגה כבש נגדה בעונה שעברה.

ז'וזה מוריניו שרשם ניצחון מספר 11 על ארסנל אמר בסיום: "אני מאוד שמח. אני לא נולדתי אוהד טוטנהאם, אבל גם לא נולדתי אוהד אינטר, ריאל מדריד, צ'לסי או מנצ'סטר יונייטד. אני מחשיב את עצמי כמקצוען, ואם אתה כזה, אתה חייב לאהוב את המועדון שלך ואת הקהל".

יונג מין סון | Michael Regan/Getty Images

"אנחנו צריכים להבין מה האוהדים רוצים, מה הם אוהבים וכפי שאמרתי לשחקנים, כדי לנצח את המשחקים האלה, השחקנים צריכים ללבוש את עור האוהדים. הם חייבים להיות מוכנים להילחם באותה דרך שאוהדי טוטנהאם היו משחקים. הבחורים נלחמו מהרגע הראשון עד הסיום, אני יכול רק להחמיא להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי