יונייטד ספגה בדקה ה-96 ב-2:2 מול סאות'המפטון ונותרה במקום ה-5

החבורה של סולשיאר כבר ראתה את עצמה במקום השלישי אחרי שראשפורד (20) ומרסיאל (23) מחקו יתרון של ארמסטרונג (12), אבל עמוק בתוספת הזמן אובאפמי איזן לאחר שוויליאמס נפגע בראשו והמארחת נותרה ב-10 שחקנים

(גודל טקסט)

באמצע חודש ינואר, לאחר שמנצ'סטר יונייטד הפסידה בביתה 2:0 לברנלי במסגרת המחזור ה-24 בפרמיירליג, היא מצאה את עצמה בפיגור 14 נקודות מלסטר וחלום ליגת האלופות היה נראה כמו פנטזיה. הערב (שני) היא כבר הפכה פיגור מוקדם ל-1:2 והייתה במקום השלישי לזמן מה, מעל צ'לסי ולסטר, אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן , בדקה ה-96, היא ספגה מכדור קרן ונותרה במקום החמישי, מפגרת אחר "השועלים" בעקבות הפרש שערים ובפיגור שתי נקודות מהבלוז של פרנק למפארד.

בדקה ה-12 השדים האדומים נקלעו לפיגור מאוד מפתיע באולד טראפורד, אחרי שדויד דה חאה מסר לפול פוגבה, האחרון ניסה לעבור את דני אינגס ורשם איבוד כדור די מביך ליד הרחבה שהסתיים בשער של סטוארט ארמסטרונג, אבל התגובה הייתה מרשימה למדי וכעבור 11 דקות המהפך כבר הושלם.

אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד
אנתוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-20 היה זה מרקוס ראשפורד שבבעיטה אופיינית לפינה הרחוקה איזן אחרי מסירה של אנתוני מרסיאל והצרפתי המשיך ביכולת הפנטסטית שלו והיה מי שהשלים את המהפך וכבש את שער הליגה ה-50 שלו במועדון, כשכבר בדקה ה-23 דהר לעבר השער ומחוץ לרחבה שיגר כדור נפלא לשער של אלכס מקארת'י.

אנתוני מרסיאל
אנתוני מרסיאל | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

במחצית השנייה לא השכילה המארחת לכבוש את השער שלישי, אולם "הקדושים" לא הצליחו לאיים על שערו של דה חאה ונראה היה שהצדדים מחכים לשריקת הסיום, אך בתוספת הזמן הכל השתנה.

ברנדון וויליאמס הצעיר החליף את לוק שואו שנפגע ורבע שעה לאחר מכן, עם תחילת תוספת הזמן, נפגע בראשו והותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים. בתחילת הדקה ה-96, אחרי שבמקום הוסיף השופט חמש דקות בלבד, כדור קרן מימין הסתיים בשער של מייקל אובאפמי והשדים האדומים יצטרכו להשלים את המהפך שיכניס אותם לטופ 3 באחד משלושת המחזורים הבאים – במחזור הסיום הם יפגשו את לסטר במה שעשוי להיות קרב ישיר על המקום בליגת האלופות.

אולה גונאר סולשיאר | Peter Powell/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי