סולשיאר: "סומך על השחקנים, זה האתגר". פרגוסון צפה מהיציע

דווקא כשאגדת המועדון חזר לאולד טראפורד, קבוצתו ספגה שער דמרטי. "יונייטד כבולה במקום החמישי, הצ'מפיונס בסכנה", נכתב. המאמן: "הצגנו את המנטאליות הנכונה רוב העונה". מגווייר ספג השמצות. ציון דרך לדה חאה

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם האריכה את הרצף ללא הפסד ל-11 משחקי ליגה ו-18 בכל המסגרות (הרצף הכי ארוך שלה מאז אפריל-נובמבר 2010: 29 משחקים) אלא שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר החמיצה הזדמנות אדירה להעפיל לראשונה העונה למקום השלישי בפרמיירליג, כשפסגה שער שוויון אכזרי בתוספת הזמן נגד סאות'המפטון ונאלצה להסתפק ב-2:2. שימו לב לזה: העונה השדים האדומים רשמו הפסד (מול קריסטל פאלאס) ותיקו (אתמול) לאחר שספגו בדקה ה-90 ואילך, כשבכל 519 משחקי הבית שלהם לפני העונה הזו, הם איבדו רק שתי נקודות לאחר שספגו שערים כה מאוחרים.

כל זה קרה דווקא כשאלכס פרגוסון החליט להגיע לאולד טראפורד לראשונה מאז חידוש הליגה. פרגי בן ה-78 שזכה ב-13 אליפויות פרמיירליג, ישב לצידו של המנכ"ל אד וודוורד. האוהדים התרגשו ואחד מהם כתב שרגע השיא במשחק היה הקלוז-אפ על פרגוסון שנתפס לובש את המסכה בצורה לא תקינה.

"יונייטד כבולה במקום החמישי. דווקא ברגע האמת ההתקפה שעבדה כל כך טוב – החמיצה הזדמנויות", נכתב ב-"BBC", אך מנגד העובדה שיפגשו את לסטר בחוץ במחזור הסיום השאירה אותם תלויים בעצמם. "מייקל אובאפמי הוא השם שעלולים לזכור באולד טראפורד זמן רב אחרי שחיבל כהוגן בסיכויי הקבוצה להגיע לצ'מפיונס", נכתב ב"דיילי מייל". "אלה נקודות שנראה שאסור היה לקבוצה להפסיד".

אלכס פרגוסון. צפה בקבוצתו האהובה | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

סולשיאר כמובן היה מאוכזב: "זה היה הרגע הגרוע ביותר לספוג, אבל זה קורה בכדורגל. ניצחנו כבר כל כך הרבה משחקים בדרך הזו. מדובר בשכר לימוד של הקבוצה. כנראה שלא הגיע לנו לנצח היום (אתמול). סאות'המפטון קבוצה טובה, הם רצים ורצים ורודפים, לא מוותרים. לא הצגנו את הקצב הרגיל שלנו למרות ששני השערים היו נפלאים. זה היה אחד מהימים בהם אתה לא מנצל הזדמנויות בניגוד ליריבה שלך".

עוד אמר: "המנטאליות שלנו הייתה מבריקה בזמן האחרון. אני סומך על השחקנים שלי. היו לנו כמה נסיגות העונה וכעת התוצאה הזו היא אתגר נוסף עבורנו. צריך לשים את זה בצד ולהתמודד עם זה.

הקפטן הארי מגווייר ספג ביקורות גדולות מהאוהדים ברשתות החברתיות: "הבחור הזה הוא בעצם הגרסה היקרה יותר של דוויד לואיז ויש לו גם ראש גדול יותר", נכתב על הבלם שלא ברור מה עשה בתוספת הזמן כשספגה הקבוצה את שער השוויון. הוא אפילו הפריע לחברו לקבוצה ארון- וואן ביסאקה.

הארי מגווייר | Peter Powell/Pool via Getty Images

מגווייר הגיב: "שלטנו במשחק והיינו חייבים 'להרוג' אותו למרות שלא היינו במיטבנו. אנחנו מאוכזבים כרגע אבל עלינו להקים את עצמנו". עוד אמר: "סאות'המפטון הייתה טובה אך היה קל לה לשחק ללא לחץ, הרי לא היו אוהדים. הם לא יכולים להגיע לאירופה וגם לא ירדו ליגה. ב-20 הדקות הראשונות לא התמודדנו איתם כמו שצריך".

ואולם, על אף האכזבה, היו גם הרבה דברים טובים. אנתוני מרסיאל כבש את שער הליגה ה-50 שלו בקבוצה. הוא השחקן העשירי מהשדים האדומים שמגיע לנתונים האלה בתקופת הפרמיירליג – יותר מכל קבוצה אחרת. הצרפתי גם בישל למרקוס ראשפורד – בפעם השישית העונה, כאשר באף עונה לא היה למנצ'סטר יונייטד שיתוף פעולה מוצלח מזה. ונעבור אל בין הקורות – השוער דויד דה חאה רשם את הופעתו ה-400 במועדון כאשר שמר על שער נקי ב-140 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי