"אענה רק לקלופ": צפו בראיון האדיר של אקינפנוואה

החלוץ גדול הממדים שהיה שותף לעלייתה ההיסטורית של וויקומב לצ'מפיונשיפ, סיפק ציטוטים בלתי נשכחים: "לפני ארבע שנים הייתי מחוסר עבודה, מקווה שהסיפור שלי מוכיח שרק הדעה שלך על עצמך חשובה"

(גודל טקסט)

אדבאיו אקינפנוואה הפך בשנים האחרונות למותג של ממש ולאו דווקא על היכולת הדשא. החלוץ האנגלי גדול הממדים משווק כבר לארוך שנים במשחק המחשב FIFA כשחקן החזק בעולם ובמשחקי הגביע נוטה לספק ראיונות אייקונים במיוחד, וכך קרה גם אמש (שני).

החלוץ היה שותף בעלייתה ההיסטורית של וויקומב וונדררס לצ'מפיונשיפ בזכות ניצחון 1:2 מול אוקספורד יונייטד בפלייאוף של הליגה השלישית ולמרות שנכנס בדקה ה-62, אקינפנוואה שוב גנב את ההצגה.

"לפני ארבע שנים עמדתי מולך והייתי מחוסר עבודה", אמר  אקינפנוואה למראיין מיד אחרי הניצחון: "כעת האדם היחיד שיכול לשלוח לי וואטסאפ הוא יורגן קלופ, וזה כדי שנוכל לחגוג ביחד. אני מקווה שהסיפור שלי מוכיח שהדעה היחידה שבאמת חשובה היא הדעה שיש לך לגבי עצמך. היה לי מזל למצוא מועדון עם מאמן ושחקנים שמאמינים בי. אז אנחנו כאן היום ואני אומר לכולם –  וויקומב בצ'מפיונשיפ!".

אגב גם עבור אקינפנוואה מדובר בבכורה בליגת המשנה באנגליה, אחרי קריירה לא שגרתית אותה החל בליטא, משם עבר לליגות הנמוכות בווילס ובעשור האחרון התגלגל בין הליגה השלישית לרביעית באנגליה. כעת הוכיח לנו החלוץ שגם בגיל 38 הכל עוד אפשרי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי