מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את בורנמות', 1:3 לטוטנהאם על ניוקאסל

התכולים ניצלו את מצב הרוח המרומם מקבלת הערעור ורשמו וניצחון שלישי ברציפות. דויד סילבה כבש בכדור חופשי ובישול לז'סוס. למרות מות אחיו, אורייה פתח ב-11 של ספרס, קיין הצטיין עם צמד. 1:1 בין וולבס לברנלי

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 של הפרמיירליג המשיך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים נוספים. עוד לפני המפגש בין ארסנל לליברפול, מנצ'סטר סיטי המשיכה את הכושר הנפלא ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בזכות 0:2 על בורנמות', טוטנהאם עלתה זמנית למקום השביעי לאחר 1:3 קשה על ניוקאסל בחוץ ואילו וולבס נעצרה מול ברנלי, שחילצה 1:1 דרמטי.

מנצ'סטר סיטי – בורנמות' 1:2  

מנצ'סטר סיטי קיבלה השבוע בשורה משמחת במיוחד לאחר שעונש ההשעיה שלה מליגת האלופות בוטל לאחר קבלת הערעור לבית הדין הגבוה לספורט והיום השלימו שבוע מושלם עם ניצחון שלישי ברציפות. דויד סילבה שנמצא בכושר נפלא במחוזרים האחרונים היה זה שהעלה את סיטי ליתרון בדקה השישית לאחר כדור חופשי נפלא שפגע בדרך במשקוף ובדקה ה-39 בישל גול לא פחות יפה לגבריאל ז'סוס שעבר שני שחקנים ובעט לפינה הרחוקה. האורחת שהייתה זקוקה לנקודות כדי לעלות מעל הקו האדום צימקה בדקה ה-39 מג'ושוע קינג, אך הגול נפסל לאחר בדיקה של שופטי המסך. בדקה ה-89 דיוויד ברוקס צימק את התוצאה, אך הקבוצה של אדי האו שבדרכה לליגת המשנה יצאה בידיים ריקות.

ניוקאסל – טוטנהאם 3:1 (צפו בתקציר)

ספרס השלימו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום השביעי, לפחות באופן זמני. אבל נראה שמי שקיבל את מיטב תשומת הלב היה סרג' אורייה, שפתח בהרכב מספר ימים לאחר שאחיו הצעיר נורה למוות. יונג מין סון שוב כבש בדקה ה-26 והעלה את טוטנהאם ליתרון, המארחת איזנה בדקה ה-56 מרגלי מאט ריצ'י, דווקא אחרי טעות של אורייה אבל הארי קיין חזר לעניינים והבטיח את הניצחון עם צמד (60, 89). ניוקאסל נותרה במקום ה-13.

ברנלי – וולבס 1:1 (צפו בתקציר)

אכזבה גדולה לוולבס שקיוותה לצמצם את הפער לפחות באופן זמני לנקודה ממנצ'סטר יונייטד ולסטר, אך כעת נראה שהחלומות להגיע לליגת האלופות נגדעו באופן סופי. ראול חמינס העלה את הזאבים ליתרון בוולה מושלם בדקה ה-76, ברנלי חיכתה עד לדקה ה-96 כדי לאזן מפנדל אותו כבש כריס ווד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי