גווארדיולה: "דויד סילבה בכושר אדיר, אבל הוא החליט לעזוב"

קשר מנצ'סטר סיטי כבש שער יפהפה וגם בישל לגבריאל ז'סוס ב-1:2 על בורנמות', המנג'ר שלל אפשרות שיישאר: "הוא יבחר היכן לשחק אחרי 10 שנים כאן". וגם: בניגוד לביקורות על היכולת בהגנה, ג'ון סטונס מרוצה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

יממה לאחר שמנצ'סטר סיטי גברה בקושי רב על בורנמות', 1:2 הודות לרגעי קסם של דויד סילבה שכבש בכדור חופשי נפלא וגם בישל לגבריאל ז'סוס, המנג'ר פפ גווארדיולה שלל כל אפשרות ש"הקוסם" שהגיע מוולנסיה לפני עשור ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

זה ידוע מזה זמן רב שסילבה בן ה-34 החליט לעזוב עם תום חוזהו אחרי עשור במועדון, במהלכו זכה בארבע אליפויות, וככל הנראה היעד הבא שלו, רק לאחר סיום העונה הנוכחית, יהיה בארצות הברית – אולם בממלכה טוענים בתוקף שהקשר טרם קיבל החלטה על עתידו. מה שבטוח, בסיטי הוא לא יישאר.

פפ גווארדיולה אישר שלא השתנה דבר, לצערם של האוהדים: "דויד בכושר אדיר, פשוט יוצא מן הכלל. ממש אדיר, יכולת שיא. הדרך שבה הוא משחק היא כל כך טובה, עם הכדור, בלי הכדור, הוא מבקיע שערים – שניים ברציפות ועוד בכדור חופשי. הוא פשוט בכושר אדיר מאז שחזרנו (מפגרת הקורונה) וכעת יש לו גם שער כל כך יפה. אבל הוא אמר מספר פעמים שהוא רוצה לעזוב, זו ההחלטה שלו. הוא יעזוב אחרי 10 שנים".

פפ גווארדיולה, דויד סילבה | Dave Thompson/Pool via Getty Images

עוד אמר גווארדיולה על הקשר, ששמו נקשר גם עם חזרה לוולנסיה ממנה הגיע: "הוא יבחר היכן לשחק אחרי 10 שנים כאן. כמובן שזה היה כבוד גדול לאמן אותו, הוא שחקן שלא משנה מה יקרה ומה יהיה, הוא תמיד יהיה טוב".

באשר למשחק נגד בורנמות' שנלחמת על חייה, גווארדיולה ביצע לא מעט שינויים בהרכב ובין השאר ספסל את ראחים סטרלינג, ריאד מאחרז ואפילו את קווין דה בריינה שכלל לא שותף, אבל הבעיה של הסיטיזנס הייתה בעיקר במשחק ההגנה – והאורחת כלל לא הייתה רחוקה מלחזור מפיגור כפול.

הבלם ג'ון סטונס, ששיחק לראשונה מחודש ספטמבר 2019 ניקולאס אוטמנדי והשניים לא הציגו יחד יכולת מרשימה בלשון המעטה, נשאל על כך בסיום: "הסטנדרטים שלנו במנצ'סטר סיטי מאוד גבוהים. אנחנו עובדים על ההגנה קשה בזמן האחרון, מאז ההפסד לסאות'המפטון, ובכל זאת חזרנו מהפגרה עם שני ניצחונות שבהם לא ספגנו. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולא לספוג – אז מגיע המון קרדיט לבורנמות' שעשתה לנו בעיות. ניצלנו את המצבים בחצי הראשון והיינו יכולים להכריע את המשחק במחצית השנייה, אבל זה הכדורגל. אני מרוצה מהדרך בה כולם הגנו ויכול להיות שאדבר אחרת אחרי שארגע ואצפה במשחק, אבל אני בסך הכל מרוצה".

סטונס ואוטמנדי
סטונס ואוטמנדי | Laurence Griffiths/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי