שער ובישול לראשפורד ב-0:2 של יונייטד על פאלאס

החלוץ כבש שער ענק (45) והוסיף בישול נפלא למרסיאל (76) - והשדים האדומים התאוששו מאיבוד הנקודות מול סאות'המפטון ונותרו תלויים בעצמם במאבק על ליגת האלופות. בראשון: צל'סי בחצי גמר הגביע

(גודל טקסט)

אחרי 2:2 מאכזב מאוד מול סאות'המפטון, שמנע ממנה להיכנס לטופ 4, מנצ'סטר יונייטד התאוששה הערב (חמישי) עם 0:2 חלק בחוץ נגד קריסטל פאלאס משערים של מרקוס ראפשורד ואנתוני מרסיאל ונותרה תלויה בעצמה במאבק על המקום בליגה האלופות.

השדים האדומים אמנם ניצבים רק במקום החמישי בעקבות הפרש שערים נחות מזה של לסטר הרביעית, אך השתיים ייפגשו במחזור הסיום – כך ששני ניצחונות בשני המשחקים האחרונים יספיקו למנג'ר אולה גונאר לסולשיאר ולחניכיו, שהעלו את רצף המשחקים ללא הפסד בכל המסגרות ל-17.

אחרי 45 דקות נטולת שערים, מרקוס ראשפורד פרץ את הסכר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר הטעיה אדירה שהפילה שני שחקני הגנה ואת השוער – והעלה את מאזנו העונה בפרמיירליג ל-17 שערים. אנתוני מרסיאל, שנמצא בכושר מצוין בעצמו, קבע את תוצאת הסיום (76) לאחר מהלך קבוצתי מרשים ובישול של ראשפורד.

בעוד שלושה ימים (ראשון החל מ-19:50, ספורט1), מנצ'סטר יונייטד תנסה להשיג את הכרטיס לגמר הגביע האנגלי – אחד משני התארים בהם היא עדיין יכולה לזכות – כשתפגוש את צ'לסי לקרב ענקיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי