ארטטה על השארת אובמיאנג: "אם הוא רואה את הדרך שלנו, הוא יהיה חיובי"

מיקל ארטטה, פייר אמריק אובמיאנג
מיקל ארטטה, פייר אמריק אובמיאנג | Matthew Childs/Pool via Getty Images

ארסנל עלתה לגמר הגביע אחרי 0:2 על מנצ'סטר סיטי, המנג'ר שיבח את שחקניו: "ניצחו את שתי הקבוצות הטובות בעולם השבוע". דויד לואיז העניק ריאיון יוצא דופן: "בכדורגל צריך לדעת לשרוד וזה מה שעשיתי"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

,

יש שיגידו שזה היה אחד המשחקים הכי מוזרים של העונה, אבל נראה שמיקל ארטטה הצליח למצוא שיטה שעובדת עבור ארסנל: כמו בשבוע שעבר, אז ארסנל הכניעה 1:2 את ליברפול במשחק בו כבשה משני איומים בלבד לכל אורך המשחק (השלישי והאחרון הגיע לקראת הסיום), אמש (שבת) היא עשתה זאת גם למנצ'סטר סיטי ועם 0:2 מפתיע בוומבלי הדיחה את מחזיקת הגביע מהמפעל. הערב (החל מ-19:50 בספורט1) היא תגלה מי תהיה יריבתה על התואר, מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי

זה היה ניצחון ראשון של ארסנל על מנצ'סטר סיטי אחרי קצת יותר משלוש שנים – וגם אז היה זה במסגרת חצי גמר הגביע. בשבעת המשחקים האחרונים, עד אתמול, הפסידה ארסנל למנצ'סטר סיטי בכולם ותמיד היה זה בהפרש של שני שערים לפחות. הפעם, מיקל ארטטה, במשחקו השני נגד פפ גווארדיולה, מי שהוא היה עוזרו עד דצמבר האחרון, יצא עם ידו על העליונה.

צפו: ארסנל מכניעה את סיטי ועולה לגמר

בסיום טען מנג'ר התותחנים במסיבת העיתונאים, שעוד לפני המשחק טען ל"פערים עצומים" בין הקבוצות: "אנחנו מאוד גאים בשחקנים ומרגיש שכולם ללא יוצא מן הכלל היו עומדים במשימה. ניצחנו השבוע את שתי הקבוצות הכי טובות באירופה וזה לא דבר קל".

המנג'ר גם התייחס לעתידו של כוכב המשחק, פייר אמריק אובמיאנג שכידוע מסיים את חוזהו בקיץ 2021 ובשלב זה לא הושג מולו סיכום על הארכת חוזה ועל הפרק נמצאת גם עזיבה שלו בקיץ הקרוב: "אני חושב שלכל אחד יש רגעים יפים ושהם עולים על הרגעים הרעים. אם הוא (אובמיאנג) רואה שהדרך בה אנחנו מתקדמים היא הנכונה, הוא יהיה עוד יותר חיובי".

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

לסיום, החמיא ארטטה לדויד לואיז – מי שלפני חודש ספג את כל הביקורת כשארסנל הובסה בליגה על ידי מנצ'סטר סיטי, אז היה אחראי לשני שערים שספגה הקבוצה וגם הורחק, ואמש היה מגיבורי הניצחון: "זה חלק מהכדורגל. אין לי בכלל ספק לגבי דויד לואיז ואני מאושר שעכשיו אנשים רואים את הצד הזה שלו. הוא אחד שזכה בהכל והוא מביא את הגישה הזו איתו. ספורטאים גדולים יודעים לעבור רגעי משבר ואותו לא צריך לנהל יותר מדי, אלא פשוט לתת לו לשחק".

דויד לואיז התייצב לאחר מכן גם הוא מול המצלמות ואמר בריאיון יוצא דופן: "אני יודע שבכדוגל צריך לדעת לשרוד, זה העניין במשחק וזה מה שעשיתי. עבדתי קשה כל יום, אחרי כל טעות שלי, לקחתי את האחריות והאשמה והייתי צנוע מספיק כדי לקבל את זה ולהמשיך לעבוד קשה כדי להגן על הקבוצה".

דויד לואיז
דויד לואיז | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי