פפ: "לא צריך להיות גאון כדי לדעת שזה לא יספיק נגד ריאל"

לאחר ההדחה מחצי הגמר כשסיטי בעטה רק פעם אחת למסגרת, באנגליה ביקרו את הספרדי: "חייב לקחת אחריות על כך שהפקיר את ההגנה, הרכות בלתי נסבלת". המאמן "מתחרט על המחצית הראשונה". גונדואן: "חייבים להשתפר ומיד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שנתיים וחצי שמנצ'סטר סיטי לא הפסידה במסגרת גביע מקומי. מעבר לכך, הקבוצה של פפ גווארדיולה ניצחה את ארסנל בכל שבעת המשחקים האחרונים – עד אתמול (שבת), כשהסיטיזנס נכנעו 2:0 בחצי גמר הגביע האנגלי, אולי בתזמון הגרוע ביותר – כמעט שלושה שבועות לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד. סיטי, שהציגה מחצית ראשונה לא טובה – בעטו למסגרת פעם אחת בלבד – הנתון הרע ביותר שלהם מאז רבע גמר ליגת האלופות נגד ליברפול במאי 2018. בכלי התקשורת קטלו את המאמן וקבוצתו ואין ספק שהלחץ ניכר לפני שאלופת ספרד תגיע לבקר.

"מיקל ארטטה גבר על המנטור שלו", נכתב ב-"BBC". "הליקויים ההגנתיים של סיטי נחשפו ונוצלו באכזריות. שבוע שהתחיל עם חדשות גדולות לגבי ליגת האלופות הסתיים בשבריריות גדולה. זו קבוצה עם סגנון ברור שיכולה להביס כל אחת אך סובלת מרכות בלתי נסבלת. היא חייבת בלם בקיץ". עוד נכתב על הגעגועים הגדולים לסרחיו אגוארו הפצוע ושהפעם אפילו קוויין דה בריינה היה הרחק משיאו". "פפ ראה את תקוותיו לטרבל גביעים מתנפצות לרסיסים", נכתב ב"דיילי מייל". "סיטי תוכל להפוך את כל העונה בצ'מפיונס, אך אם תציג את אותה הגנה שברירית – אין לה סיכוי ואלופת ספרד תמחק את הפיגור מהמשחק הראשון. אמריק לאפורט ובנג'מין מנדי קיבלו את הציון חמש, כאשר על המגן נכתב כי הוא נראה "כמו תאונה שמחכה לקרות". עוד נכתב כי פפ חייב לקחת את האשמה על כך שהפקיר את ההגנה שלו לאחר עזיבתו של וינסנט קומפאני".

פפ סיכם: "אנחנו מכירים את הסטנדרטים הדרושים בשלב הזה. אני לא צריך לספר לשחקנים האלה כלום. הם מרגישים את זה. אולי אנחנו לומדים עכשיו, נראה. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, לא שיחקנו ברמה שלנו. לא צריך להיות גאון כדי לדעת שעלינו להשתפר משמעותית לקראת המשחק נגד ריאל".

דויד סילבה | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

עוד אמר: "לפעמים זה קורה, יש ריצה מדהימה בכדורגל ולעתים אתה יכול להפסיד. אבל אנחנו עצובים על הדרך. לא ביצענו הופעה טובה ולא היינו רחוקים מספיק. אם אתה לא טוב לאורך כל המשחק – אתה תודח, בטח בחצי הגמר. אני מתחרט על המחצית הראשונה".

אילקאי גונדואן אמר: "היינו צריכים להתחיל את המשחק עם אותן האנרגיות של המחצית השנייה. לעתים מספיקה מחצית גרועה כדי להפסיד משחק חשוב. היה נראה שארסנל רוצה יותר מאיתנו. היו לנו שתי הזדמנויות טובות בהתחלה אבל לאחר מכן היינו מרושלים וחסרי אנרגיה. במחצית אמרנו השחקנים וגם המאמן שזה לא מספיק. נאבקנו עד לסיום אבל השער השני די גמר את המשחק".

גומלין שמינית הגמר: "יש לנו עוד שני משחקי ליגה, ואז יגיע המשחק הגדול נגד ריאל. אנחנו בהחלט צריכים להשתפר כי הדרך בה שיחקנו לא תספיק לנו כדי לעבור. וזה צריך לקרות מהר כי אין לנו הרבה זמן".

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה וסרחיו אגוארו. החלוץ ייעדר | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי