למפארד: "בהחלט אפשר היה ליהנות. רוצים לזכות בגביע"

פרנק למפארד | Andy Rain/Pool via Getty Images

מאמן צ'לסי מרוצה אחרי ה-1:3 על יונייטד: "אנחנו מתקדמים, זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה", והבטיח: "אנחנו עובדים קשה לקראת הקיץ, הטוב ביותר עוד יגיע". התקשורת משבחת את מאונט: "צריך להיות בנבחרת"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי גרמה לספקות בקרב אוהדיה אחרי שני משחקים חלשים אבל אתמול (ראשון) חזרה ובגדול עם 1:3 על מנצ'סטר יונייטד שהעניק לה את הכרטיס לגמר הגביע האנגלי. זה יהיה הגמר ה-14 של הבלוז, כשרק יריבתה ארסנל (21 משחקי גמר) ומנצ'סטר יונייטד (20) הגיעו למעמד יותר ממנה. זו הפעם השישית בה הבלוז מדיחים את השדים האדומים מהגביע כאשר רק ארסנל עשתה זאת יותר פעמים (שבע).

למפארד היה מרוצה ושיבח את שחקניו: "זה הישג גדול לנצח בחצי הגמר, זה מכובד מאוד, אבל לזכות בתואר זה הדבר האמיתי. יש לנו עוד שלושה גמרים – גמר הגביע ושני משחקי הסיום בליגה. לא רוצה לפאר את הקבוצה שלי יותר מדי אבל בהחלט אפשר היה ליהנות מהביצוע והתוצאה שלנו. ברור שזה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה לאור המעמד ואיכות היריבה. היו לנו הופעות טובות העונה, אנחנו מתקדמים ומשתפרים. זה צעד אחר צעד. אנחנו עובדים קשה בקיץ כדי שהטוב יהיה עוד לפנינו".

"תמיד יהיו מהמורות אבל היום (אתמול) הצגנו משחק גדול עם אופי ענק, אישיות, מוסר עבודה ואיכות. היו לנו את כל המרכיבים הנחוצים. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, זו עונה טובה". כשנשאל האם אמר למייסון מאונט לבעוט ולנצל את הכושר של דויד דה חאה, אמר: "כמובן שזו טעות שוער, אבל כל מה שאמרתי למייסון זה שאני רוצה לראות אותו מעורב יותר ומאיים על השער. מבחינתי דה חאה אחד השוערים הטובים בעולם. אני דואג לשחקנים שלי".

מייסון מאונט | Alastair Grant/Pool via Getty Images

את השער הראשון כבש אוליבייה ז'ירו שהמשיך בכושר המצוין שלו, ומאז הופעת הבכורה שלו בגביע בינואר 2013 הוא כבש 16 שערים במפעל – רק סרחיו אגוארו הבקיע יותר (19 שערים). המאמן אמר על החלוץ: "הוא מציג דוגמא נהדרת. קחו את סיפור העונה שלו. תמי אברהם הצליח, בעוד ז'ירו לא קיבל הזדמנויות אבל בחר שלא לעזוב בינואר. הוא הציג את הגרסה הכי חיובית שיש. קל לדבר איתו כי הוא כל כך מקצוען. אני לא מופתע. שחקנים צעירים צריכים לראות בו מודל. יש לו מוסר עבודה, ענווה. הוא שחקן קבוצתי. כעת הוא מקבל את מה שמגיע לו ואני מקבל שחקן שמבקיע בקלות ובקביעות".

גם מאונט זכה לשבחים. מגן העבר אשלי קול אמר: "הוא רוצה להקשיב וללמוד מהביקורות שקיבל לעתים. הוא צריך לשחק בנבחרת אנגליה. הוא מביא כל כך הרבה אנרגיה". פיל נוויל אמר: "אני חושב שמאונט צריך להיות שם. הוא טוב יותר ממדיסון או גריליש". הקשר דייק ב-24 מ-26 המסירות שלו, השלים שלושה דריבלים וניצח בחמישה משמונה מאבקים על הכדור. "בסך הכל ניסיתי את מזלי ובעטתי מחוץ לרחבה, ידעתי שהכל יכול לקרות", אמר מאונט.

"צ'לסי סיימה את הריצה המוחצת של מנצ'סטר יונייטד", נכתב ב"סקיי ספורטס". "הבלוז הציגו ביצועים מצוינים ושלטו במשחק מהרגע הראשון ועד האחרון", נכתב ב-"BBC". "הוא נמצא בדרך להפוך את עונת הבכורה שלו על הקווים בבלוז למאוד משביעת רצון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי