ארטטה אופטימי: "בטוח שאובמיאנג יישאר בארסנל"

לקראת המשחק נגד אסטון וילה (22:15 בספורט1), מנג'ר התותחנים העניק התייחסות נוספת לעתידו של הכוכב: "מאמין שזה המקום המושלם בשבילו, הוא יודע כמה אנחנו אוהבים ומעריכים אותו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שארסנל הדהימה את מנצ'סטר סיטי ועלתה על חשבונה לגמר הגביע האנגלי ורגע לפני שתפגוש את אסטון וילה שנלחמת על חייה בפרמיירליג (החל מ-22:05 בספורט1), המנג'ר מיקל ארטטה משיך לפזר אופטימיות בכל הנוגע להארכת חוזהו של הכוכב פייר אמריק אובמיאנג.

החלוץ מגבון מסיים את חוזהו בקיץ 2021, אולם בחודשים האחרונים פורסם בכלי תקשורת רבים בממלכה שהוא שוקל לעזוב את ארסנל בשל העובדה שהקבוצה גם בעונה הבאה לא תשתתף בליגת האלופות ואילו התותחנים מצדם מתלבטים אם למכור אותו הקיץ, או שמא לאפשר לו לעזוב בחינם בשנה הבאה – כל עוד לא יסכים להאריך את חוזהו.

אלא שבשנת 2020 ארסנל כלל לא הפסידה עד "פגרת הקורונה", להוציא משחק נגד אולימפיאקוס שיסתיים בהפסד בהארכה ובהדחה מהליגה האירופית, וגם החזרה בשבועות האחרונים, על אף מספר מעידות, כללה ניצחונות על האלופה ליברפול ועל מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע – ניצחון ראשון של התותחנים על גווארדיולה בכל המסגרות לראשונה מאז חצי גמר הגביע ביניהן ב-2017.

אובמיאנג כיכב בשבת עם צמד שערים וזכה לשבחים מארטטה, אבל הבוקר המנג'ר התראיין ודיבר בצורה ישירה יותר בכל הקשור להשארת הכוכב: "אני לא יודע לומר מה יהיה ולא יכול לנקוב בתאריך מתי יהיו תשובות, זה מצב מורכב, אבל אני אוהב את הכיוון שאליו זה הולך", רמז.

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

"אני אוהב את מה שאני שומע ואני בטוח ששני הצדדים רוצים פתרון מהר ככל שניתן", הוסיף הספרדי והצהיר, "אני בטוח שהוא יישאר איתנו. הוא מרוצה כאן, אני חושב שהוא נהנה מכדורגל, הוא התאקלם במדינה והמשפחה שלו גם כן. אני חושב שהוא מבין כמה אנחנו אוהבים אותו ומעריכים אותו והקשר שלו עם האוהדים מאוד מיוחד. אני מאמין שארסנל זה המקום המושלם בשבילו".

ארטטה גם התייחס לסוגיית הרכש, כשבוע לאחר שטען כי הוא מודאג מאוד באפשר לאפשרות שהקבוצה לא תתחזק הקיץ משיקולים כלכליים: "אני מאמין שאקבל את התמיכה שאנחנו זקוקים לה. תוך שבוע או שבועיים דברים יהיו ברורים יותר ונהיה בעמדה טובה יותר כדי להבין מה אנחנו יכולים או לא יכולים לעשות. אני נותר חיובי, כי מכל מה שאני שומע ברור לי שכולנו רוצים את אותו הדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי