סולשיאר סירב לענות לשאלה אם דה חאה יפתח נגד ווסטהאם

לקראת המשחק שבסיומו יכולה מנצ'סטר יונייטד להיכנס לטופ 4 (רביעי, 19:50 בספורט1), המנג'ר סירב להתייחס למעמד השוער. באיי הגיע לאימון. מנגד, מויס עקץ: "ההבדל ביני לבין אולה זה שלו נתנו זמן"

(גודל טקסט)

לפני שמונה ימים, בפעם האחרונה שניתנה למנצ'סטר יונייטד הזדמנות להשתחל לארבע הראשונות בטבלת הפרמיירליג, היא ספגה בדקה ה-96 וסיימה רק ב-2:2 נגד סאות'המפטון. מחר (רביעי, החל מ-19:50 בספורט1) היא זוכה להזדמנות שנייה, שוב בבית והפעם מול ווסטהאם שהבטיחה מעשית את הישרדותה בפרמיירליג, כאשר החבורה של אולה גונאר סולשיאר יודעת שזו הזדמנות שספק אם תשוב גם במחזור סיום העונה בשבוע הבא.

ביום ראשון הובכה מנצ'סטר יונייטד בוומבלי ועם הפסד 3:1 לצ'לסי סיימה את דרכה בגביע האנגלי, אבל למזלה היא קיבלה יריבה נוחה ודי בהזמנה מחר: הפטישים אמנם נמצאים בכושר שיא, בעיקר מיקאיל אנטוניו שכבש חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים, אבל הקבוצה של דייויד מויס בזכות 0:4 בנוריץ' ו-1:3 על ווטפורד הבטיחה עונה נוספת בליגה והיא יכולה להגיע משוחררת לאולד טראפורד, מה שגם עלול להיות לשדים האדומים לרועץ.

מנג'ר ווסטהאם, דייויד מויס שכידוע נבחר על ידי סר אלכס פרגוסון ליורשו באולד טטראפורד ומינויו ב-2013 בחוזה לשש שנים הסתיים בפיטורים לאחר 11 חודשים בלבד, נשאל על ההצלחה של הקבוצה בשבועות האחרונים תחת סולשיאר ואמר: "ההתחלה שלו הייתה קשה, אבל ההבדל בינינו הוא שאולה קיבל זמן. זה מקום מיחד עבורי ואני מצפה לחזור לאולד טראפורד".

סולשיאר שוחח עוד קודם לכן עם התקשורת ולא נשאל על דברי מויס, אבל מצא את עצמו בעיצומה של סערה למרות הכל, מכיוון שב"טיימס" פורסם הבוקר שדויד דה חאה עשוי לרדת לספסל לאחר הטעויות שביצע נגד צ'לסי בשבת. המנג'ר סירב להתייחס לספסול אפשרי של השוער ואמר: "זו לא הולכת להיות מסיבת עיתונאים סביב דויד דה חאה. אם הוא יפתח נגד ווסטהאם? העבודה שלכם היא לדבר ושלי לעבוד. לא אדבר על שחקנים באופן אישי".

דויד דה חאה | Andy Rain/Pool via Getty Images

גם על האפשרות שהקבוצה תשתתף בעונה בליגת האלופות סולשיאר לא שש להרחיב: "כולנו רוצים להיות חלק מתחרות כזו. אני חושב שכולם רואים את המסע שאנחנו עושים יחד, אבל גם לא רוצה לדבר יותר מדי על ליגת האלופות. זה מפעל יוקרתי ועם כסף שיעזור לנו למשוך שחקנים, אבל אנחנו צריכים להתרכז בשני המשחקים שלפנינו".

מי שהתייצב היום לאימון הוא הבלם אריק באיי, שנפגע בראשו בוומבלי והעביר את הלילה בבית חולים בלונדון ועשוי להיכלל בסגל. מעבר לכך, מלבד ספסול אפשרי של דה חאה, נראה שסולשיאר יעלה עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו והמשמעות היא שלוק שואו וכן אנתוני מרסיאל, פול פוגבה ומייסון גרינווד, שסופלו בתחילת השבוע בגביע, ישובו להרכב.

כאמור, ערב המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמייריג ניצבת מנצ'סטר יונייטד במקום החמישי, אולם לסטר כבר שיחקה המחזור, הובסה 3:0 על ידי טוטנהאם, ועל כן ניצחון של השדים האדומים יקפיץ אותם לפחות למקום הרביעי – למנצ'סטר יונייטד 62 נקודות, בדיוק כמו לסטר, ואילו צ'לסי שבמקום השלישי עם 63, אך תשחק מחר באנפילד נגד ליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי