סטרלינג שבר את שיאו, פפ מאוכזב: "לא היינו עקביים העונה"

הקשר הגיע ל-29 שערים ב-2019/20 - העונה הפורייה בקריירה, אך המאמן הספרדי לא שוכח את חוסר היציבות: "זו הפעם הראשונה שאנחנו מנצחים ארבעה משחקים ברציפות". וגם: המאזן האדיר נגד ווטפורד ופודן מזהיר את ריאל

(גודל טקסט)

ימים סוערים עברו על מנצ'סטר סיטי לאחר ההדחה המאכזבת בחצי גמר הגביע נגד ארסנל, אולם האלופה היוצאת הצליחה לחזור למסלול כשהביסה אתמול (שלישי) 0:4 את ווטפורד. בפעם הראשונה העונה, קצת מאוחר מדי – רשמה ניצחון רביעי ברציפות ושמיני בעשרת מחזורי הליגה האחרונים. אין ספק שאם היו שואלים את הספרדי, הוא היה רוצה לשחק נגד ווטפורד בכל שבוע, שכן המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ב-0:8 מוחץ. יחס שערים של 0:12 הוא הגבוה ביותר בין שתי קבוצות ליגה מאז טוטנהאם עשתה זאת נגד וויגאן לפני עשור. באיתיחאד כבר מחכים לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד בשבעה באוגוסט והמשחק אמש שיפר להם את הביטחון.

כוכב המשחק היה ראחים סטרלינג שכבש צמד והגיע ל-29 שערים העונה ב-49 משחקים. הוא רשם שיא אישי הן בליגה (19 כיבושים, לעומת 18 לפני שנתיים) והן בכל המסגרות. "אני שמח ששחקן מגשים את עצמו ומסוגל לכבוש הרבה שערים", החמיא פפ. גם חברו לקבוצה סיפק הישג מרשים: קוויין דה בריינה בישל בפעם ה-19 העונה בליגה – עקף את מסוט אוזיל (2015-16) וזקוק לאחד נוסף כדי להשתוות לתיירי הנרי ב-2002-03. רודרי סיפק לא פחות מ-131 מסירות.

גווארדיולה מתח ביקורת על חוסר היציבות של קבוצתו העונה: "אי אפשר לשכוח שסיימנו רחוק מאוד מהאלופה. העונה הזו לא הייתה טובה עבורינו בליגה. זה לא מספיק שהיינו טובים מ-18 האחרות. זו הפעם הראשונה שניצחנו ארבעה משחקי ליגה ברציפות. אשתקד ניצחנו ב-18. זה אומר עד כמה לא היינו עקביים העונה וזה מאכזב אותי מאוד. אנחנו חייבים לשפר את זה".

שחקני מנצ'סטר סיטי. לא היו עקביים העונה | ADRIAN DENNIS/POOL/AFP via Getty Images

עוד אמר: "אמרתי לשחקנים שתמיד עלינו לעשות הכל כדי לנצח בכל משחק. מותר לך לשחק רע אבל אתה חייב לרוץ ולהילחם ושתהיה לך מינימום תשוקה. זה לא קרה נגד ארסנל ובגלל זה הפסדנו. היינו אגרסיביים הפעם".

הספרדי נתן לחלק משחקניו מנוחה וקבע שיא ליגה כשביצע מאז פתיחת העונה 143 שינויים ב-11 שלו – יותר מאשר כל מאמן בעונה בודדת. אחד מאלה שפתחו היה המגן הפורטוגלי ז'ואאו קאנסלו שזכה למחמאות: "הדבר המדהים הוא שמדובר באדם אחר לגמריי מאשר היה כשהגיע. היינו צריכים זמן להבין אחד את השני. כשחזרנו לאחר הפגרה הוא היה השחקן הכי טוב באימונים, הוא היה מדהים, אך לרוע מזלו ספג מבעיה ברגל. אני מודע ליכולת שלו ורק רוצה שיהיה שמח באימונים. לפעמים שחקן זקוק לזמן. אנחנו שמחים על החודשיים האלה".

גם את פיל פודן ראוי לציין לטובה, שכן הקשר פתח בהרכב סיטי 16 פעמים העונה והיה מעורב ב-14 שערים – שישה כיבושים ועוד שמונה בישולים. "זו סיטי האמיתית", אמר פודן לאחר המשחק. "ניסינו להיות חיוביים ולחזור ליכולת שלנו. כולם באזור הרחבה רוצים להבקיע ולבשל, כולם דוחפים אחד את השני קדימה. עכשיו חשוב שנשחק טוב נגד נוריץ' במשחק האחרון לפני ריאל מדריד".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי