בקלות: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את ווטפורד

ההדחה מהגביע לא השפיעה על הסיטיזנס, שפירקו בזכות שערים של סטרלינג (צמד), פודן ולאפורט. הצרעות הסתבכו בתחתית, מחזור אחד לתום העונה

(גודל טקסט)

בחצי גמר הגביע האנגלי מנצ'סטר סיטי אמנם הודחה אחרי הפסד 2:0 כואב לארסנל ביום שבת, אך הערב (שלישי) הקבוצה שבה לשחק במסגרת הפרמיירליג והביסה בקלות 0:4 את ווטפורד במחזור ה-37 של הליגה האנגלית.

התוצאה סיבכה את הצרעות במאבקי התחתית, שכן כרגע ווטפורד נמצאת ירדה מתחת לקו האדום בשל הניצחון הקריטי של אסטון וילה בביתה על ארסנל, אשר גרם להרבה מאוד דרמה שצפויה במחזור האחרון של הליגה.

סיטי הציגה את התלבושת החדשה שלה לקראת העונה הבאה, ואחרי חצי שעה בשליטה מוחלטת שלה, השער הראשון הגיע בדקה ה-31 – ואיזה שער נהדר זה היה. קייל ווקר העביר כדור רוחב מהאגף הימני, ראחים סטרלינג השתלט ובעט בעוצמה כדור פשוט אדיר אל החיבורים של הפינה הרחוקה ולרשת, כשלשוער בן פוסטר לא היה שום דבר לעשות מול הביצוע הזה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | ADRIAN DENNIS/POOL/AFP via Getty Images

בדקה ה-40 סטרלינג השלים צמד. התכולים זכו בפנדל והכוכב ניגש לבעוט, הוא עשה זאת בעוצמה אך נעצר בהדיפה יפה אצל השוער. למרות זאת, הכדור חזר אליו ומהריבאונד הוא גלגל פנימה את השני שלו במשחק.

בדקה ה-63 זה כבר היה 0:3. קווין דה בריינה במסירת עומק גאונית הותיר את סטרלינג במצב של אחד על אחד מול השוער. החלוץ יכל להשלים שלושער ובעט, אך בן פוסטר הדף. לצערו של השוער, הכדור שלו נהדף רק עד פיל פודן, שהמשיך לרשת.

ארבע דקות עברו וזה כבר היה 0:4. דה בריינה הגביהה כדור חופשי מהאגף הימני, איימריק לאפורט התמקם נהדר, נגח בצורה פנטסטית לרשת וחתם את תוצאת המשחק.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | ADRIAN DENNIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי