אמרי חתם בוויאריאל, ארסנל בהצעת ענק לאובמיאנג

פייר אמריק אובמיאנג. יחתום על חוזה חדש? | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

המאמן שפוטר בחודש נובמבר חוזר לספרד ויעמוד על הקווים של הצוללת בשלוש השנים הבאות. התותחנים ינסו לשמור על הקפטן בזכות שכר של 255 אלף יורו לשבוע. ברצלונה הודיעה לאומטיטי שאינו בתכניות. נגרדו חזר לספרד

(גודל טקסט)

רשמי (23.7)

* ויאריאל הודיעה על החתמתו של המאמן אונאי אמרי לשלוש שנים.  הצוללת החליפה את מאמנה חאבייר קאייחה למרות סיום עונה מוצלח במהלכו השתלטה על המקום החמישי בטבלה. הספרדי בן ה-48 הצליח בסביליה אותה הוליך לשלוש זכיות בליגה האירופית אך פוטר מארסנל בנובמבר האחרון.

אונאי אמרי | ויאריאל, רשמי

* העולה החדשה לליגה הספרדית קאדיס הודיעה על צירופו של אלברו נגרדו. החלוץ בן ה-34 חתם בשורות האנדלוסים לעונה הקרובה עם אופציה לאחת נוספת. בשנים האחרונות שיחק במדי אל-נאסר מאיחוד האמירויות, כאשר בעברו שיחק בריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, ולנסיה וסביליה.

אלברו נגרדו | Cadiz Twitter

שמועות (23.7)

* לפי "טלגרף" הבריטי, בלחץ מאמנה מיקל ארטטה, ארסנל עושה הכל כדי להשאיר את פייר-אמריק אובמיאנג שמסיים את חוזהו ב-2021. לחלוץ שעונד את סרט הקפטן יוצע חוזה חדש עם שכר עתק של כמעט 255 אלף יורו בשבוע. מאז שהצטרף הבקיע החלוץ 66 שערים ב-107 הופעות. השנה כבש 20 שערי ליגה ב-35 משחקים.

* סמואל אומטיטי קיבל הודעה מברצלונה לפיה הוא לא בתוכניות המקצועיות לקראת העונה הבאה. לפי "ספורט" במועדון לא מרוצים מיכולתו וכן מפציעותיו הרבות. ברצלונה רוצה לצרף בלם חדש. נאפולי מעוניינת בשירותיו. הבלם הצרפתי בלט בשנתיים הראשונות בקאמפ נואו אלא שלאחר מכן חלה התדרדרות. העונה רשם 18 הופעות בלבד ואשתקד אפילו פחות – רק 15 משחקים.

* במקומו, בארסה תשמח להנחית את אריק גרסיה, הבלם הספרדי הצעיר שגדל במועדון והעונה מקבל קרדיט מפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי (18 הופעות בכל המסגרות).  "השחקן ישמח לחזור לספרד", נטען בידיעה, אך לא צפויות התפתחויות בקרוב שכן שתי הקבוצות רוצות לסיים קודם כל את העונה בליגת האלופות. מעבר לכך, בארסה שוקלת לבצע טרייד עם סיטי לגבי המגנים – ז'ואאו קאנסלו יגיע לספרד ונלסון סמדו יעשה את הדרך ההפוכה. הרעיון נולד ביוזמתו של הסוכן ז'ורז'ה מנגדש.

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Alex Livesey/Getty Images

* אחרי עונת בכורה מאכזבת בריאל מדריד, לא מן הנמנע שלוקה יוביץ' שכבש שני שערים בלבד – יעזוב. קבוצות רבות מעוניינות בו וכעת נטען כי מונאקו עשויה לצרפו. המאמן החדש ניקו קובאץ' כבר אימן אותו באיינטרכט פרנקפורט. לפי הדיווח ב"לאקיפ", החלוץ הוא בקשה אישית של המאמן.

* מאיורקה אמנם ירדה לליגת המשנה אבל קובו היפני היה אחד מהשחקנים הטובים בקבוצה והוא בוודאות ימשיך בליגה הספרדית הבכירה. לפי "מונדו דפורטיבו", גרנאדה שרשמה עונה גדולה ותשחק באירופה – ביקשה מריאל מדריד לקבל את הקשר הצעיר בהשאלה, אלא שהבלאנקוס ביקשו בין שלושה לארבעה מיליון יורו ולכן העניין לא התקדם. נטען כי קובו רוצה להגיע.

* בטיס מעוניינת גם היא בקובו, ושחקן נוסף מהבלאנקוס על הכוונת – ברהים דיאס הספרדי המוכשר שמיעט לשחק וזינדין זידאן אף הציע לו לעזוב. המאמן החדש מנואל פלגריני ביקש להחתימו.

טאקפוסה קובו
טאקפוסה קובו | David Ramos/Getty Images

* סאות'המפטון להוטה להחתים את אדם ללאלנה (32) שיעזוב את ליברפול לאחר משחק סיום העונה נגד ניוקאסל ביום ראשון. כזכור, הקשר שיחק בקבוצה במשך קרוב לשמונה שנים עד המעבר לאנפילד בקיץ 2014. לפי "דה אקספרס" גם לסטר וברנלי בעקבותיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי