האוהדים צריכים לדאוג? התשובה של סלאח כשנשאל על עתידו

מוחמד סלאח | Laurence Griffiths/Getty Images

המצרי שרחוק שישה שערים מציון דרך ענק בליברפול, נשאל האם ימשיך ואמר: "אף אחד לא יודע מה יהיה, אני רק רוצה ליהנות מהאליפות". על העונה הבאה: "נצטרך למצוא מוטיבצייה נוספת כדי לזכות שוב בתואר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

שלוש שנים מלהיב מוחמד סלאח את יושבי אנפילד, ובכולן סיים כמלך שערי ליברפול. אחרי עונת בכורה היסטורית עם 44 כיבושים בכל המסגרות ב-2017/18 ותואר מלך שערי הפרמיירליג אשתקד בצוותא עם שני שחקנים נוספים (22 שערי ליגה), העונה מאזנו עומד על 19 שערים ועשרה בישולים ב-33 הופעות. השאלה היא האם זו עונתו האחרונה בקבוצה? רגע אחרי חגיגות האליפות בתום הניצחון על צ'לסי, המצרי לא פיזר את הערפל לגבי עתידו.

סלאח הודה שהוא לא יודע כמה זמן יישאר באנפילד. בראיון ל-" LA FM Colombia" אמר: "אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד, נראה מה יהיה. אני רק רוצה ליהנות היום מהרגע – מהאליפות שלנו". עוד הוסיף: "כרגע אנחנו אלופי אנגליה אחרי שבעונה שעברה זכינו בליגת האלופות, אני שמח מאוד לזכות בתארים עם המועדון". סלאח, כזכור, נקשר במעבר אפשרי לריאל מדריד.

על האליפות אמר בראיון ל-"BBC": "זו הרגשה נהדרת לזכות בתואר האליפות עם ליברפול אחרי 30 שנה. עלינו לשמור על הרעב הזה בעונה הבאה. קבוצות אחרות יתחזקו במטרה להילחם בנו".

שחקני ליברפול חוגגים אליפות | Paul Ellis/Pool via Getty Images

כשנשאל האם הקבוצה תוכל לשחזר את ההצלחה בעונה הבאה, אמר: "בכנות, אני חושב שאנחנו יכולים לזכות בעוד תארים. אנחנו מקווים שנוכל לעשות את ז, זו המטרה שלנו. אני לא רואה סיבה שלא. זה הכל בראש. אני חושב שאם נשמור על הרעב ונילחם עם כל מה שיש לנו – נוכל לזכות בתואר בפעם השנייה והשלישית ברציפות. זה יהיה מסובך גם בגלל היריבות וגם בגלל התחושה שלנו. אחרי ההצלחות האחרונות הרעב עלול להיפגע, עלינו למנוע את זה. צריך למצוא מוטיבצייה נוספת".

מאז שהגיע לאנפילד זכה סלאח בארבעה תארים. אם יישאר, תהיה לו מטרה גדולה גם בפן האישי. הוא רחוק שישה שערים בלבד מציון דרך של מאה כיבושים במדי ליברפול, והוא ינסה להתקרב למטרה כבר מחר (ראשון), במחזור סיום העונה כשליברפול תתארח אצל ניוקאסל (22:55, שידור ישיר בספורט2). עד עתה כבש 94 שערים ב-151 משחקים.

מוחמד סלאח. עתידו באנפילד מוטל בספק? | Oli Scarff/Pool via Getty Images

בווידאו: ליברפול מנצחת 3:5 את צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי