העסקה פוצצה: ניוקאסל לא תעבור לבעלות סעודית

שחקני ניוקאסל חוגגים
שחקני ניוקאסל | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

קבוצת הרוכשים בראשותו של בן סלמן, שהציעה 300 מיליון ליש"ט כדי להשתלט על המגפייז, הודיעה כי היא מושכת את ההצעה בשל הסחבת שנמשכת שבועות ארוכים: "היינו נרגשים ומחויבים להשקיע"

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

במשך חודשים אוהדי ניוקאסל קיוו שתאושר עסקת המכירה של המועדון לידי קבוצת רכישה סעודית בראש מוחמד בן סלמן והמתינו מזה זמן רב שבדיקת הנאותות תעבור מבחינתם בשלום, אולם הערב (חמישי) התקבלה מבחינתם הבשורה הרעה: ההצעה לרכישת המגפייז נמשכה והמשמעות היא שהעסקה בוטלה.

הסיבה היא, כך טוענים כעת בממלכה, הסחבת הארוכה בכל הנוגע להעברת הבעלות. בהודעה שנמסרה על ידי קבוצת הרוכשים נכתב: "בהערכה עמוקה לקהילה בניוקאסל ולאור המשמעות של מועדון הכדורגל שלה, הגענו להחלטה למשוך את ההצעה לרכוש את מועדון הכדורגל ניוקאסל יונייטד.

"אנו עושים זאת בצער, מכיוון שהיינו נרגשים ומחויבים להשקיע בעיר הגדולה ניוקאסל והאמנו שיכולנו להחזיר את המועדון למצב לו הוא ראוי מבחינה היסטורית. בסופו של דבר, במהלך תהליך ממושך ובלתי צפוי, פג ההסכם המסחרי בין קבוצת המשקיעים לבין בעלי המועדון ולא ניתן היה לקיים את ההשקעה שלנו, במיוחד בצל אי הבהירות והנסיבות בהן תתחיל העונה הבאה".

נזכיר כי מאז שנודע על הצעת הענק של מוחמד בן סלמן לרכישת ניוקאסל תמורת 300 מיליון ליש"ט, באנגליה העריכו שהמגפייז ינסו לצרף סוללת כוכבים שבראשה יעמוד המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר לפני כחצי שנה מטוטנהאם. כמו כן הוזכרו בתור מועמדים כוכבים כמו צ'ירי אימובילה ופיליפה קוטיניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי