וולבס מצאה מחליף לאדאמה, בארסה ויובנטוס יחליפו שוב שחקנים

שחקני ברצלונה | Xavi B. / AFP7 / Europa Press Sports via Getty Images

העברות: הזאבים רוצים את סאר הסנגלי מווטפורד במידה ששחקן הענף יעזוב, ראקיטיץ' עשוי לעבור לגברת הזקנה תמורת בנטאקור האורוגוואי. וגם: אתלטיקו מדריד מחפשת שוער ושחקן אטאלנטה עשוי לעבור לאינטר

(גודל טקסט)

רשמי

* ליל פועלת מהר אחרי מכירת ויקטור אוסימן לנאפולי. המועדון הצרפתי הודיע היום על החתמת החלוץ בן ה-32 בוראק יילמאז בהעברה חופשית, אחרי שכבש 13 שערים בליגה הטורקית במדי בשיקטאש בעונה החולפת. כמו כן, גם הקשר המקסיקני בן ה-18, אאוחניו פיצוטו, חתם בקבוצה.

* החלוץ הארגנטינאי בן ה-21 של סן לורנצו, אדולפו גאיץ', עזב רשמית את קבוצתו ונמכר לצסק"א מוסקבה תמורת 8.5 מיליון יורו.

* הבלם מוונצואלה יורדן אוסוריו, אשר שיחק בעונה החולפת בזניט כמושאל מפורטו, נרכש על ידי הקבוצה הרוסית תמורת 3.5 מיליון יורו.

שמועות

* לפי העיתון "ספורט" הספרדי ו"קאלציומרקאטו" האיטלקי, ברצלונה ויובנטוס מבשלות עסקה נוספת ביניהן. איבן ראקיטיץ' בן ה-32, שכבר נמצא זמן רב ברשימת ההעברות של הקטלונים עשוי לעבור לטורינו, ומי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא רודריגו בנטאקור האורוגוואי בן ה-23.

* בספרד מדווחים על מאבק בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס על החלוץ הנהדר של וולבס – ראול חימנס. המקסיקני, שכבש העונה 27 שערים בכל המסגרות, כבר בחר באלופת איטליה וקרוב לחתימה, כך לפי ה"אס".

ראול חימנס. עונת שיא | Mike Hewitt/Getty Images

* דייגו סימאונה מחפש שוער שני לאתלטיקו מדריד, בזמן שאנטוניו אדאן יעבור לספורטינג ליסבון אחרי קמפיין ליגת האלופות. מי שסומן כמועמד מוביל לתפקיד הוא אייטור פרננדס, שוערה של לבאנטה.

* על פי דיווח באיטליה, אינטר "שמה עין" על שחקן אטאלנטה – מגן השמאלי הגרמני המצוין רובין גוסנס, שאנטוניו קונטה מאוד מעריך, כך לפי ה-"Calciomercato".

* ווטפורד ירדה ליגה וקבוצות מנסות לקפוץ על המציאות מהסגל שלה. אברטון רוצה את הקשר עבדולאייה דוקורה, אשר התעניינה בו כבר בקיץ האחרון. בנוסף, וולבס סימנה את איסמאילה סאר המצוין כמחליף אפשרי לאדאמה טראורה במידה שיעזוב.

* לידס, העולה החדשה לפרמיירליג, קרובה לסיכום מול היורדת נוריץ' על אמיליאנו בואנדיה, כך על פי דיווח בממלכה. הארגנטינאי בן ה-23 היה העונה אחד מנקודות האור של הקנריות וסיפק שבעה בישולים בליגה.

איסמאילה סאר | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

* לפי "סקייספורטס", אברטון הציעה לריאל מדריד 18 מיליון ליש"ט עבור המגן השמאלי סרחיו רגילון שבלט בעונה האחרונה כמושאל בסביליה ועזר לה להגיע לליגת האלופות. הטופיז מחפשים מחליף לליינטון ביינס שפרש כשקרלו אנצ'לוטי מאוד מעוניין במגן הספרדי.

* וויליאן שמבוקש גם בברצלונה קיבל הצעה יפה מאינטר מיאמי של דיוויד בקהאם מה-MLS – חוזה בגובה שלוש וחצי שנים. קשר הכנף הברזילאי בן ה-31 יכריע על עתידו לאחר גמר הגביע האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי