ראקיטיץ' בדרך לסביליה, שוער חדש למנצ'סטר יונייטד?

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה תשחרר את הקשר בתמורה לעשרה מיליון יורו. קספר שמייכל עשוי ללכת בעקבות אביו, שכן השדים האדומים, שקבעו תג מחיר לאלכסיס, שוקלים לפנות ללסטר. וגם: אקס באיירן פרש בגיל 32

(גודל טקסט)

רשמי:

* החלוץ אלכסנדר קוקורין הצטרף רשמית לספרטק מוסקבה. זו תהיה התחנה הרביעית של החלוץ הרוסי בליגה המקומית. הוא זכור לכולנו בשל תקופת המאסר בת קרוב לשנה בכלא. קוקורין הרשית שבעה שערי ליגה בעשרה משחקים העונה.

* פיורנטינה השאילה את המגן השמאלי הצעיר דויד האנצ'קו (22) לספרטה פראג לעונה הבאה. בעונה האחרונה רשם 25 הופעות בכל המסגרות.

* חלוץ באיירן מינכן ונבחרת גרמניה לשעבר, סנדרו ואגנר שעזב לפני רק לפני מספר שבועות את קבוצתו הסינית טיאנג'ין טדה הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 32: "אני אסיר תודה לכדורגל שהעניק לי חיים נפלאים ועזר לי להגשים את החלומות שלי, אך ההחלטה לפרוש היא איתנה",  אמר החלוץ ל'בילד'.

שמועות (2.8)

* בכותרת העיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב שאיבן ראקיטיץ' יעזוב את ברצלונה. הקבוצה של קיקה סטיין תאפשר לשחקן לעזוב אם תקבל הצעה בגובה עשרה מיליון יורו. חוזהו מסתיים בקיץ הבא ונראה שהאפשרות שיחזור לסביליה ריאלית מאוד. הקשר כבר הביע נכונות לחזור לאקסית. ראקיטיץ' רשם העונה 41 הופעות אמנם אך מספר הדקות שלו צומצם משמעותית. הקבוצה מאנדלוסיה, מנגד, מחפשת מחליף לאבר באנגה שעזב.

* לפי "דייל מייל", ווטפורד הציעה לטוטנהאם את החלוץ טרוי דיני לאחר שירדה ליגה. לפי הדיווח, הספרס בוחנים את האפשרות לקבלו בהשאלה, אך במועדון רוצים למכור אותו שכן חוזהו מסתיים בתום העונה הבאה. החלוץ האנגלי שחגג לאחרונה יום הולדת 32, כבש העונה עשרה שערי ליגה ב-27 משחקים.

* פאולו מאלדיני, המנהל הטכני של מילאן, לא הכחיש שהקבוצה מנהלת מו"מ לצירוף המגן סרז' אורייה. טוטנהאם דורשת עבורו כ-15 מיליון יורו.

* ילך בעקבות אביו? לפי "סאן" הבריטי, מנצ'סטר יונייטד שוקלת לפנות ללסטר סיטי בנוגע לקספר שמייכל. השדים האדומים מחפשים מחליף לדויד דה חאה ובמועדון חושבים שדין הנדרסון שרשם עונה טובה כמושאל – עדיין לא מוכן להיות השוער הבכיר. לשמייכל יש חוזה לעוד שלוש שנים אך החתמתו של הדני בן ה-33 תהיה קלה הרבה יותר משל יאן אובלק.

* מנצ'סטר יונייטד קבעה את תג המחיר של אלכסיס סאנצ'ס: 15 מיליון ליש"ט, כך לפי "אקספרס". הצ'יליאני נראה נהדר במדי הנראזורי כשלאחר חידוש העונה באיטליה תרם שלושה שערים ושבעה בישולים. אולם, האנגלים לא יהיו מוכנים להשתתף בשכרו הגבוה של אלכסיס העומד על 560 אלף ליש"ט בשבוע.

קספר שמייכל
קספר שמייכל | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

* שחקן נוסף של מנצ'סטר יונייטד, כריס סמולינג, בדרך חזרה למועדון. "השדים האדומים" לא הצליחו להגיע לסיכום עם רומא על מכירתו והבלם צפוי לשוב בקרוב לממלכה ולא ישחק עם קבוצתו בעונה האחרונה בשלבי ההכרעה של הליגה האירופית.

* דני סבאיוס שסיים את עונת ההשאלה שלו בארסנל אמר לאחר הזכייה בגמר הגביע: "אדבר עם פלורנטינו פרס אחרי הגומלין בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד". אולם, הספרדי לא פסל אפשרות שיחזור לבטיס: "זה מועדון שיקר לליבי, אני אוהב את כל האנשים שם. הם שמרו איתי על קשר לאורך כל העונה הנוכחית". עוד אמר: "אני רוצה לחשוב היטב על העתיד, כשאתה מאושר אתה מפתח את המשחק שלך".

* בורחה מאיורל בדרך ללאציו. לפי "מארקה", החלוץ ששייך לריאל מדריד והושאל ללבאנטה בשנתיים האחרונות, נמצא במשא ומתן מתקדם עם האיטלקים אך שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו לסיכום. נראה כי סכום ההעברה יהיה סביב 20 מיליון יורו. העונה האחרונה הייתה הטובה ביותר בקריירה של החלוץ הספרדי שכבש שמונה שערי ליגה ותשעה בכל המסגרות.

* בעלי נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, חשף אירי החתמת ויקטור אוסימן מליל תמורת כ-60 מיליון יורו, כי קודם לכן הוא דחה אפשרות לצרף את לוקה יוביץ' מריאל מדריד.

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

* אחרי שירדה לליגת המשנה, כוכבי ווטפורד הפכו לשחקנים מאוד מבוקשים בשוק. לא רק טרוי דיני עשוי להשתדרג בפרמיירליג, אלא גם איסמעילה סאר ודני וולבק שסומנו על ידי קריסטל פאלאס כמועמדים אפשריים לתפוס את מקומו של הכוכב הגדול ווילפריד זאהה שצפוי לעזוב.

* הקשר הטורקי נורי שאהין, שסיים את חוזהו בוורדר ברמן, הצהיר על רצונו לשוב לבורוסיה דורטמונד.

* לא רק ליברפול ומנצ'סטר יונייטד: גם פריז סן ז'רמן בעקבות טיאגו אלקנטרה, שבאיירן מינכן אישרה שיימכר כרצונו. ההערכות הן שהבווארים יא יסתפקו בפחות מ-30 מיליון יורו עבורו.

* אוסאסונה רוצה לצרף מריאל מדריד בהשאלה את טקפוסה קובו היפני בן ה-19. קובו, שמבוקש גם בבטיס, בלט במדי מאיורקה בעונה האחרונה. הוא רשם ארבעה שערים ב-35 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי