אליסון: "זו הייתה העונה המתישה ביותר בקריירה"

אליסון עם פאביניו ורוברטו פירמינו | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

למרות ששיחק פחות מבעבר, השוער הסביר: "נתנו את כל מה שהיה לנו בכל משחק, ומעבר לכך המגיפה השפיעה". על ליברפול: "יש לנו ארבעה שחקנים מהטובים בעולם אבל הסוד הוא הביחד". בתקשורת דנו האם קלופ צריך חיזוק

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

בסופו של דבר, גם מגיפה עולמית חסרת תקדים כמו נגיף הקורונה, לא הצליחה להרוס לליברפול את הגשמת החלום – אליפות ראשונה מזה 30 שנה. השוער הברזילאי אליסון, שפתח את העונה פצוע ורשם 29 משחקי ליגה בלבד (ב-13 שמר על שער נקי). הגדיר את העונה כמתישה ביותר בקריירה שלו. מעבר לכך הוא חזר שוב על סוד הקסם של ליברפול שהבטיחה את התואר שבעה מחזורים לסוף.

אליסון אמר: "אני לא יודע אם זה היה בגלל המגיפה, העובדה שהעונה התארכה, זו גם העונה בה שיחקתי פה משחקים בשל פציעות, ועדיין אני מרגיש ככה". בהמשך מצא את ההסברים: "הודחנו מליגת האלופות בשלב די מוקדם אבל אני חושב שהתשישות הזו נובעת מזה שנתנו את כל מה שהיה לנו בכל משחק".

על המאמן: "לקלופ יש חלק נהדר במה שקרה. הוא פשוט אמר לנו מה המטרה העיקרית והיה לנו אכפת גם מאיך שנגיע ליעד. תבדקו איך הוא מנהל את האימונים שלנו. הוא סומך עלינו על בסיס יום יומי ומדרבן אותנו".

יורגן קלופ | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

מאפייני הקבוצה: "הקבוצה שלנו בהחלט מאוד חזקה. לכל שחקן יש הרבה איכות באופן פרטני, יש לנו לפחות ארבעה שחקנים שהם הטובים בעולם בעמדתם, ולכן אנחנו קבוצה מיוחדת, אבל המאפיין הבולט שלנו הוא איך אנחנו משחקים יחד. אנחנו מאוחדים, יש לנו את אותה המטרה ואנחנו מפזרים את כל הכוח האפשרי גם פיזית וגם מנטאלית".

בזמן שיריבותיה מתחזקות, כמו צ'לסי ששיפרה משמעותית את הסגל ומנצ'סטר סיטי עובדת גם היא על כך, האלופה לא צפויה לבצע רכש משמעותי בקרוב. טיאגו עלה כמועמד אך לא בטוח שיצטרף, וטימו ורנר חתם כזכור בצ'לסי. באנגליה דנו בסוגייה האם הקבוצה של קלופ צריכה "שחקן סגל" או "כוכב גדול" שירענן את ההרכב. גארי גילפסי, שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, טוען כי יש צורך בשחקנים שיהווה גיבוי לעמדת הבלם והמגן הימני ולא מעבר לכך. הוא חושב שצירופו של טיאגו אלקנטרה לדוגמא עלול לפגוע באיזון. "ליברפול יכולה לשחק עם שלושה שחקנים למעלה כי יש לה שלושה קשרים שעובדים קשה. קשר יצירתי נוסף עשוי לשנות את התמונה", אמר.

ג'ון בארנס לא לחוץ מההתחמשות של סיטי. "היא סיימה 20 נקודות מאחורי ליברפול, אולי היא צריכה לחשוב איך לצרף שני שחקנים שעובדים קשה כדי שתוכל לתפוס את ליברפול". אמיל האסקי ששיחק ארבע עונות בקבוצה בין 2000 ו-2004, התייחס להתקפה: "רוברטו פירמינו גורם לכל החלק ההתקפי לעבוד. אולי יש שחקן שיכבוש יותר ממנו אבל זה עלול לשבש התיאום עם השאר". החלוץ האנגלי הוסיף: "לסיטי יש את הסגל החזק ביותר אבל לליברפול יש את ההרכב הטוב ביותר". בארנס מסכם: "קלופ אוהב את ההרמוניה, אני לא חושב שזה קשור לנגיף הקורונה. הם לא צריכים החתמות ענק".

שחקני ליברפול חוגגים. לא יגיע חיזוק משמעותי? | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

בווידאו: משחק האליפות של ליברפול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי